Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Nog eens elektrische tandenborstel

Met veel interesse heb ik een tijdje geleden hierover een draadje gevolgd. Wij hebben 1 elektrische tandenborstel in huis, op aanraden van de tandarts willen we nu ook de kinderen elektrisch laten poetsen.
Nu lees ik dat de meeste mensen 1 oplader hebben, 1 of 2 body's en dan voor elk gezinslid een opzetborsteltje. Dit wil ik ook zo doen, maar omdat de 3 kinderen tegelijk hun tanden poetsen wil ik nog 2 body's extra aanschaffen. Ik merk echter in de winkel (belgie)dat je die body's niet los kan kopen, je kan enkel de opzetborstels los kopen of een volledige set (oplader + body + opzetborstel). Wie weet waar ik dat appart kan kopen? 3 opladers in de badkamer vind ik teveel van het goede!
Alast bedankt,
Corleone

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
MLN

MLN

12-03-2009 om 16:07

Kijkshop

Nu weet ik niet of die ook in Belgie bestaan, maar hier heb ik bij Kijkshop een losse body kunnen kopen.

Kieskeurig

Als je bijvoorbeeld op www.kieskeurig.nl de zoektermen "oral b body" intypt dan krijg je een hele lijst online winkels waar je pakketten met elektrische tandenborstels inclusief extra body kan kopen. Zit er vast wel een bij die ook in belgie levert!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.