Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Polly Shearman

Polly Shearman

14-08-2009 om 18:53

Nintendo ds vraag

Middelste zoon wil voor zijn verjaardag een nintendo ds. Ik ben aan het zoeken en vind een nintendo ds lite op sidder.nl voor 114.95 dat is de goedkoopste die ik kan vinden. De site lijkt betrouwbaar via google. Maar is een lite hetzelfde als een gewone. Kan daar ook zo'n kaart in met meerdere spellen? Ik heb er geen verstand van maar had gehoord dat er een versie is waarbij die kaart niet kan. Weet iemand dat? Groet polly

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Claudia B

Claudia B

14-08-2009 om 19:31

Polly

De Nintendo DS lite is de versie die na de gewone DS kwam en al een tijd op de markt. Is een goede DS en tegenwoordig zie je eigenlijk niemand meer met een gewone DS.
Op de DS lite kun je gewoon zo'n kaart spelen met allemaal spellen erop, geen probleem.

Er is ook de DSi, dat is die met de camera erin. Die is wat uitgebreider maar daar speel je ook gewoon de spellen op die er al zijn, er zijn geen speciale spellen voor de DSi (nog niet laat ik het zo zeggen).
Met de DSi is op dit moment het probleem dat als je zo'n kaartje hebt waar je spellen op kunt zetten en je upload je DSi via het internet naar de nieuwste versie software dat die kaarten niet meer werken! Op dit moment werkt de EZ Flash Vi kaart WEL omdat zij al nieuwe software uit hebben waarmee de kaart dus wel op de DSi werkt, andere kaarten hebben dat niet (niet elke kaart wordt bijgehouden met software, de EZ Flash altijd wel dus is er altijd een oplossing als nintendo de software aanpast, heb je een kaart die niet wordt bijgehouden qua software dan kun je die dus wel wegdoen als je je DSi van de nieuwste versie software hebt voorzien ).

Ik hoop dat je zo wat wijzer bent geworden.

Groetjes,
Claudia

Claudia B

Claudia B

14-08-2009 om 19:33

Dsi