Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Polly Shearman

Polly Shearman

14-08-2009 om 18:53

Nintendo ds vraag

Middelste zoon wil voor zijn verjaardag een nintendo ds. Ik ben aan het zoeken en vind een nintendo ds lite op sidder.nl voor 114.95 dat is de goedkoopste die ik kan vinden. De site lijkt betrouwbaar via google. Maar is een lite hetzelfde als een gewone. Kan daar ook zo'n kaart in met meerdere spellen? Ik heb er geen verstand van maar had gehoord dat er een versie is waarbij die kaart niet kan. Weet iemand dat? Groet polly

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Claudia B

Claudia B

14-08-2009 om 19:31

Polly

De Nintendo DS lite is de versie die na de gewone DS kwam en al een tijd op de markt. Is een goede DS en tegenwoordig zie je eigenlijk niemand meer met een gewone DS.
Op de DS lite kun je gewoon zo'n kaart spelen met allemaal spellen erop, geen probleem.

Er is ook de DSi, dat is die met de camera erin. Die is wat uitgebreider maar daar speel je ook gewoon de spellen op die er al zijn, er zijn geen speciale spellen voor de DSi (nog niet laat ik het zo zeggen).
Met de DSi is op dit moment het probleem dat als je zo'n kaartje hebt waar je spellen op kunt zetten en je upload je DSi via het internet naar de nieuwste versie software dat die kaarten niet meer werken! Op dit moment werkt de EZ Flash Vi kaart WEL omdat zij al nieuwe software uit hebben waarmee de kaart dus wel op de DSi werkt, andere kaarten hebben dat niet (niet elke kaart wordt bijgehouden met software, de EZ Flash altijd wel dus is er altijd een oplossing als nintendo de software aanpast, heb je een kaart die niet wordt bijgehouden qua software dan kun je die dus wel wegdoen als je je DSi van de nieuwste versie software hebt voorzien ).

Ik hoop dat je zo wat wijzer bent geworden.

Groetjes,
Claudia

Claudia B

Claudia B

14-08-2009 om 19:33

Dsi

Je upload je DSi naar de nieuwste versie software van nintendo via internet bedoelde ik hierboven (niet dat je je kaart upload, zo lees je dat misschien).

100%mama

100%mama

14-08-2009 om 22:31

Erg ot claudia

"en tegenwoordig zie je eigenlijk niemand meer met een gewone DS."

Gooi je mij mooi even van mijn voetstuk, haha, blijk ik ineens ouderwets te zijn! Mooi is dat! Maareh, dat ouwertje (3 jaar oud) doet het nog fantastisch hoor en zzonlief is er erg blij mee!

Ik ben wijzer geworden: ik wordt oud, hahaha

Annet

Annet

14-08-2009 om 22:52

Goede ervaring met sidder

De DS aanbieding is zeker voordelig. Ik geloof dat mediamarkt soms nog net voordeliger zit maar het scheelt niet veel. En Sidder is inderdaad betrouwbaar.
Maar omdat je toch het kaartje nodig hebt, is het handig om gelijk ds en kaartje in één keer te bestellen. En vergeet het beschermfolie niet, dat heb je absoluut nodig.
De lite is inderdaad de normale uitvoering momenteel. De DSi is ook leuk maar wel een stuk duurder. De extra's zitten in de camera en geluidsopnames en mp3. Daar zitten veel leuke bewerkingsmogelijkheden bij. Zelf vind ik het prijsverschil niet passen bij de extra's ten opzichte van de lite (de dsi kost 165 euro, excl. kaartje). Zoon van 7 denkt daar heel anders over.

Nasha 1st

Nasha 1st

15-08-2009 om 00:27

He pelle

zit je nou reclame te maken voor "mijn" leverancier hahahaha

Claudia B

Claudia B

15-08-2009 om 07:25

100% mama

Ach ja uitzonderingen zullen er altijd blijven

Groetjes,
Claudia

Polly Shearman

Polly Shearman

15-08-2009 om 11:51

Besteld

zonder kaartje, want neef van man heeft die kaartjes op vooraad en gaat er voor middelste 30 spellen opzetten..

groet, Polly

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.