Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Janny

Janny

01-09-2010 om 09:57

Nieuwe wasmachine kiezen

Mijn oude Whirlpool wasmachine heeft het na 14 jaar trouwe dienst begeven, hij lekt steeds meer water en gisteren liep het er van onderen in stralen uit dus nu durf ik helemaal niet meer te wassen.

Nu ben ik dus op zoek naar een nieuwe machine en heb al gekeken op kieskeurig maar ik zie door de bomen het bos niet meer. Kunnen jullie me helpen?

Wat ik zoek is een stevige machine waar een wasdroger op kan staan. Hij moet dus niet gaan wandelen of teveel trillen. Niet te duur, tot 400,-, mogelijkheid voor kort wasprogramma bv half uur, langste programma liever niet langer dan 1,5 uur. Ruime inhoud en 1400 centifugetoerental.

Willen jullie mij je ervaringen vertellen? Hartelijk dank, Janny

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Hier niet zo tevreden

we hebben nu een jaar een nieuwe wasmachine, de vorige heeft het ruim 6 jaar gedaan (geloof ik), beide Zanussi.

Maar deze wast niet altijd super dus ik doe zowel de witte als de donkere was met voorwas en dan draait hij wel 2 uur, erg lang dus. En hij wil wel eens stil vallen halverwege een programma, dan slaat hij niet over op het volgende programmaonderdeel, dus nee nu een jaar later ben ik er niet blij mee. Ach over een paar jaar gaat hij weer stuk en dan koop ik een duurdere.

Ik zie nu op de website van bcc dat er ook bosch machines zijn voor onder de E 400 dan zou ik dus eerder voor een bosch gaan, lijkt mij qua kwaliteit iets beter.

Archief

In het archief staan bergen draadjes over wasmachines......

Zelf vind ik Kieskeurig toch wel ideaal bij dit soort aankopen. Gewoon al je opties aanvinken en dan sorteren op de prijs en de waarderingen.

Wij hebben naar volle tevredenheid een Hoover.

mirreke

mirreke

01-09-2010 om 11:21

Aeg?

Die zijn toch niet zo duur? Ik heb al veertien jaar dezelfde AEG, wil echter als deze het begeeft, en hij doet het nog steeds als een tierelier, kijken naar een Hoover of, naar aanleiding van een eerder draadje hierover, een LG (wat was het? met stoom geloof ik?
Ook heeft jarenlang de droger erop gestaan, zonder gewiebel of gewandel. Gewoon goed stevig.

Hoover?

is dat een geweldig merk, ik ken het niet.

Ansulina

Ansulina

01-09-2010 om 12:21

Samsung

Wij hebben vorige maand via internet een Samsung wasmachine gekocht.Hij kostte zo'n 300 euro met bezorgen en op zijn plek zetten.Er zit een kort progamma op.Wij zijn er erg tevreden over.We hebben hem bestelt bij de Bobshop.nl.

Manda

Ik vind Hoover super! Qua prijs erg prettig, grote trommel (8 kg), handige bediening en hij is superstil vanwege een speciaal soort motor. Als hij 's nachts draait hoor je hem echt niet. Dat stille was onze voornaamste eis en toen kwamen we bij dit merk uit bij BCC.

Nasha 1st

Nasha 1st

01-09-2010 om 16:44

Bosch

onze 1e was een bosch, prima machine. Toen die na ruim 10 jaar stuk ging een Whirlpool, maar dat vond ik geen fijne....die heb ik verkocht en weer een Bosch gekocht...wederom tevreden....

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.