Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

klaver

klaver

05-09-2010 om 21:49

Nieuwe vaatwasser

Ik ben op zoek naar een nieuwe vaatwasser. Wie heeft er een Asko en kan me vertellen of hij de beloften waarmaakt? (Tihama?)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Tihama

Tihama

05-09-2010 om 22:14

Tis een neff geworden

Geen Asko. Maar hij gebruikt minder dan 10 liter water. Superstil. We horen hem niet als hij aan is.
We zijn dus tevreden.

Tihama

klaver

klaver

06-09-2010 om 09:59

Dank tihama

Een Neff, daar hadden we nog niet aan gedacht. 42 dB is wel heel stil. Jouw optie van twee vaatwassers lijkt me ook wel wat. Heb je twee maal 60 cm of twee maal 45cm breed?

Tihama

Tihama

06-09-2010 om 10:49

Tweemaal 60

Het zijn twee volwaardige vaatwassers. Het werkt uitstekend. De vaatwassers draaien altijd alleen als ze helemaal gevuld zijn. In praktijk, schat ik dat er nu 9-10 keer per week een vaatwasser draait. Meer dus dan 1 keer per dag, maar niet elke dag 2 vaatwassers. Het aanrecht blijft mooi leeg.

Het geluidsniveau is zo laag, dat wij gewoon niet doorhebben dat hij aanstaat. In het weekend ontbijten wij in de serre, waar ook de keuken is. We horen hem dan gewoon niet. Daarom heeft hij trouwens ook een verklikkerlichtje dat op de grond schijnt. Nou ja, bij ons schijnt hij dus niet op de grond, omdat we de vaatwassers ingebouwd hebben op hoogte Maar dat lampje is dus wel nodig omdat je hem echt niet hoort. Ik trek hem dus wel eens per ongeluk open....

Ik ben echt heel blij met mijn keuze.

Tihama

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.