Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Tulp

Tulp

08-03-2011 om 23:25

Nieuwe trampoline of alleen een nieuw veiligheidsnet/kussen

Wat zouden jullie doen? Wij hebben drie jaar geleden een trampoline gekocht met veiligheidsnet. Ding heeft voor uren speelplezier gezorgd, maar het net en het kussen om het springdeel heen zijn verweerd. Een nieuw net plus kussen kost 80 euro, alles nieuw, dus ook de trampoline 150. Nu vind ik het verschil niet zo heel groot, maar het is wel heel veel extra werk. Met name het afvoeren van de oude trampoline (kan alleen in stukken door onze poort) zien we best tegenop. Maar ook het weer in elkaar zetten van een nieuwe. Aan de andere kant weet ik dan wel zeker dat alles 'goed en nieuw is' en dat de kans klein is dat er iemand doorheen springt. Aan de andere kant vertoont de trampo zelf nog geen spoor van slijtage. Wie weet hoe lang zo'n ding mee gaat?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Ik ga bij dat soort spullen

het liefst voor 2e hands, dus ik had een 2e hands net en kussen gekocht, en anders nieuw. Een heel nieuwe trampo zou ik zonde vinden, het scheelt toch ook weer 70 euro als ik het goed begrijp ??

dc

dc

10-03-2011 om 20:11

Nieuw net

Ik zou ook enkel een nieuw net doen hoor. Een goede trampoline gaat echt wel langer dan 3 jaar mee.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.