Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Nieuwe schoenen, blaren blijven

Mijn dochter heeft sinds 3 weken nieuwe schoenen, goede kinderschoenen van de opruiming. Maar nu heeft ze nog steeds heel veel blaren; haar hele hielen zijn kapot (3 blaren) en haar kleine teentje heeft een blaar. Zijn de schoenen niet goed, te klein, of heeft ze gewoon heel gevoelige voeten? Wie helpt? Anders ga ik vandaag de stad weer in opzoek naar andere schoenen.

Dorry

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
wendelien

wendelien

20-09-2009 om 12:06

Sokken?

Blaren ontstaan door wrijving en schuiven. Het kan dus ook zijn dat de schoenen te groot zijn of niet strak genoeg zitten. Wat voor sokken draagt ze erin? Dat luistert nl. ook nauw!

Terug

ik zou met dit verhaal teruggaan naar de schoenenzaak waar je de schoenen aangeschaft hebt.
Ik neem aan dat je de schoenen gekocht hebt met advies. Dus opmeten, passen en begeleiding/advies van een verkoper. Dan moet het m.i. niet uitmaken of je ze in de opruiming hebt gekocht of niet.

Succes!

groetjes van Purk

p.s. het klinkt mij alsof de schoenen te klein of te smal zijn.

Dorry1

Dorry1

20-09-2009 om 13:30 Topicstarter

Opgelost

Ik ben inderdaad naar de schoenenzaak teruggegaan (lang leve koopzondag!). Zij hadden van deze schoenen nog geen klachten gehad. Nu hadden ze nog laarzen van vorig seizoen staan; lekkere zachte met rubberen zolen (fijn om mee te ravotten) en daar deed ie nog eens iets vanaf en nu heb ik mooie laarzen voor een prijs waar ik bij de schoenenreus nog eens niet terecht kan!
Ze deed ze aan en zei direct, o mam deze zitten lekker zacht!
Trouwens, ze had in die andere schoenen altijd katoenen sokjes aan. Blijkbaar heel gevoelige voeten.

Dorry

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.