Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Katenspekje

Katenspekje

15-07-2009 om 13:44

Nieuwe nick - tips voor iets passends?

Katenspekje is vanwege mijn naam, ik vind het spul lekker, en was ook toepasselijk vanwege de ietwat overvloedige spekdelen op mijn lichaam. Laat ik het maar zo zeggen.

Maar dat spek is grotendeels verdwenen (28 kilo eraf!), dus tijd voor een nieuwe nick....

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Jacoline29

Jacoline29

15-07-2009 om 14:01

Ehm

wat dacht je van trotse pauw?Je mag trots op je zelf zijn dat je 28 kg kwijt ben geraakt een hele prestatie,felicitatie van mij.

Maxx

Maxx

15-07-2009 om 14:46

Paar ideetjes

Ex-spex
TopModelReinvented
Vedergewicht, Veertje, Pluisje
Vanished Twin
BMI/2, BMI-beste helft, Beautiful-Medium-Image
Groeten van Maxx

Fem

Fem

15-07-2009 om 15:17

Geheel in stijl

Rookvlees of Kipfilet? Of eh.. watermeloen. Al klinkt het plomp, het is wel light. En ik heb er zo'n trek in! Het ontbreekt me aan inspiratie, sorry. Succes in elk geval!
Groetjes Fem

Fem

Fem

15-07-2009 om 16:38

Hihi ja

Dat klopt wel Juliza. En bij rookvlees aan een kettingrookster. Zoals ik al zei; het ontbreekt me vandaag aan inspiratie. Maar kon het niet nalaten toch te reageren.

Katenspekje

Katenspekje

15-07-2009 om 16:41

Juliza

Haha,

Nou, met al die kilos eraf is niet alles meer even strak dus dat klopt wel. Hoewel ik wel mijn spierballen getraind heb, zodat het niet meer zo erg is als in het begin...

Leuke opties in ieder geval, maar het kan beter.

Bastet

Bastet

15-07-2009 om 18:24

Ehm....

Dan is Flubber heel toepasselijk?

Ik vind deze!

Doorzetter!
Want als je 28 kilo kwijt raakt dan ben je dat wel!

Rafelkap

Rafelkap

16-07-2009 om 08:25

Voorheen

Ik vind Katenspekje heel lief klinken. Klinkt niet als een slagschip hoor, door het verkleinwoord. Ik zou zeggen : "v.h. Katenspekje" of "Katenspekje v.h." (voluitschrijven lijkt met wat lang)

margje van dijk

margje van dijk

16-07-2009 om 11:40

Maak er een naam van

Ik vind het altijd prettig als mensen een "gewone naam" kiezen als nickname, dat onthoud ik veel beter dan bijvoorbeeld Bloempot (of zo).

Dus kan je er niet bijvoorbeeld Puck ten Kaat of zoiets van maken. (Ben je alleen de S kwijt - als je het uitspreekt).

Margje

Polly Shearman

Polly Shearman

16-07-2009 om 12:57

Idd een naam

een fictive voor en achternaam, of neem er een over van een beroemdheid?
Sidona van der steen?

margje van dijk is ook een goede, al loop je dan wel het risico dat er ergens een echte margje van dijk bestaat.
dus een beetje Silly is wel handig.

margje van dijk

margje van dijk

16-07-2009 om 14:48

Polly

"margje van dijk is ook een goede, al loop je dan wel het risico dat er ergens een echte margje van dijk bestaat."

Inderdaad, maar die nick is inmiddels al 8 jaar oud of zoiets, en in die tijd stond iedereen nog heel anders in internet en was het zeker niet zo dat de halve wereld al online was. Als je naam niet bestond binnen OO, dan kon je 'm rustig nemen zeg maar. Ook was een nick toen nog niet zo doodgewoon als nu, veel mensen postten nog onder hun eigen naam, en erg nadrukkelijke nicks ("Bloempot") zag je toen nog helemaal niet.

Tegenwoordig is dat een beetje anders, en is ook de kans ontzettend veel groter dat je inderdaad een naam kiest die gewoon iemand's naam kiest.

Ik heb trouwens ook wel eens gehad dat "Margje van Dijk" in de krant stond met iets en dat mensen hier op OO dachten dat ik dat was. Dat arme mens heeft dus hier een OO-alter ego waar ze waarschijnlijk geen weet van heeft (nou ja, dat weet je nooit, maar ik heb er geen weet van dat zij er weet van heeft). En gezien de simpelheid van de naam zijn het er misschien wel 100.

Maar toch blijf ik vinden dat een naam die je tenminste kunt hanteren als gewone naam voor mij het meest 'leefbaar' is op het forum. Al die objecten, voorwerpen, 'mama'-varianten, of de zoveelste Ilse, Esther, etcetera, blijven bij mij gewoon niet hangen.
Het staat er wat tegenstrijdig, maar ik bedoel dus een naam die dan ook nog redelijk uniek is. Want Ilse en Esther zijn ook namen, maar daar zijn al ettelijke varianten van en die zijn dus 'te gewoon' als je de vrijheid hebt om een geheel nieuwe nick te kiezen
Margje

Fem

Fem

16-07-2009 om 15:36

Iets meer inspiratie vandaag

Dicky Smalstra, Smally Dickens, Kocky Mager.

Ofzo

Katenspekje

Katenspekje

16-07-2009 om 21:17

Nou dan wordt het...................

tatadaaaa....

een gewone naam, die toch niet te gewoon is.

jitske van dam is hierbij geboren.

En jitske gaat bijna op vakantie, met voor het eerst rokjes in de tas!

Bedankt voor jullie tips en compliments!

Groet,
Jitske

margje van dijk

margje van dijk

16-07-2009 om 21:22

Haha

Welkom, Jitske!
Ik heb wel het gevoel alsof we familie van elkaar zijn
Prettige vakantie!
Margje

jitske van dam

jitske van dam

17-07-2009 om 08:05

Margje

Ja, het is even wennen moet ik zeggen, maar ik vind jitske wel een lieve naam.
Die stond senl vast, achternaam was lastiger. Ik zag later inderdaad dat van dam wel veel op van dijk lijkt.

Laten we maar zeggen dat je er een achternichtje bij hebt.

Polly Shearman

Polly Shearman

17-07-2009 om 09:17

Jitske

Volgens google ben je dol op klaverjassen!!!!
whahahah

margje van dijk

margje van dijk

17-07-2009 om 10:26

Jitske

Jitske is een Friese naam, en ik kom ook uit Friesland, dus dat versterkt het familiegevoel

Margje

jitske van dam

jitske van dam

17-07-2009 om 17:27

Polly

Haha, ik had mijn alterego nog niet gegoogled. Had niet kunnen denken dat die combi toevallig bestond. Ik vind Jitske nou niet zo'n veel voorkomende naam...

jitske van dam

jitske van dam

17-07-2009 om 17:29

Margje

Ja, ben zelf half Fries, dus dat wist ik. Zijn we misschien in het echt ook wel familie

Jitske

Gallifrey

Gallifrey

18-07-2009 om 12:57

Twiggy

of Olijfje of Sidonia

(de kans dat ik die ooit nog kan gebruiken is erg klein...)

Van de kindertv...

Biggetje Dun!

Maar die ken je vast niet, het is een serie op zo'n kinderkanaal van de digitale tv (JimJam of Nick JR).

Een tekenfilmpje over een slim varkentje dat zo plat is als een papiertje (dit itt tot zijn mollige broertjes en zusjes)

Groeten,

Temet

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.