Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Petra-

Petra-

21-06-2009 om 22:44

Nieuwe contactlenzen, waar ga ik heen?

Na jaren mijn lenzen via internet besteld te hebben en de controle's bij de oogarts, verplicht de verzekering mij nu om naar een opticiën te gaan. Nu hebben wij hier een Pearl, een Hans Anders en eventueel iets verder weg een EyeWish.
Ik gebruik al jaren dezelfde lenzen, Cooper Vision Proclear Compitables en dat bevalt prima.

Waar ga ik nu heen? Zal ik gewoon bellen en vragen wat deze lenzen kosten? Of toch overstappen naar eigen merk lenzen van één van de opticiëns, en zo ja welke?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Prulletje

Prulletje

22-06-2009 om 09:14

Verzekering

Betaalt de verzekering 100% uit? Mijn lenzen via internet zijn zoveel goedkoper dan bij de opticien, en de verzekering vergoedt zo weinig, dat ik er financieel niet op vooruit zou gaan om naar de opticien te gaan.

Prulletje

Linda99

Linda99

22-06-2009 om 09:16

Hans anders

Jarenlang via Hans Anders lenzen aanegschaft die volledig werden vergoed. Maar echt tevreden was ik niet. Dus afgelopen jaar naar een zelfstandige opticien. Echt heel goed geholpen, meerdere keren gemeet en de lenzen die ik nu heb zijn heel goed. Maar........ook heel duur en er wordt maar een deel vergoed Ga dus als deze op zijn via internet kijken of ik ze goedkoper kan vinden. Want ik weet door alle metingen precies welke lenzen ik nodig heb.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.