Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Rieke

Rieke

08-01-2011 om 14:48

Nieuw stofzuiger

Hoi allen, een stofzuiger vraag voor de honden bezitters. Onze hond verliest dagelijks haren(lange). Welke stofzuiger werkt voor jullie het beste? We twijfelen tussen de Cats' en dofs van miele of een Dyson. Iemand ervaring met een van beide?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Rieke

Rieke

08-01-2011 om 14:51

Verdorie

Ik kan geen tekst typen zonder fout, dogs natuurlijk.

Lynna

Lynna

08-01-2011 om 16:14

Cats en dogs

Ik heb een langharige en een kortharige hond. Ik ben zeeeer tevreden over de Cats en Dogs. Hij heeft een speciale mond voor het kleed en dat werkt feilloos. Mijn hulp, die in meerdere huizen werkt is ook erg tevreden over mijn stofzuiger

Klaartje

Klaartje

08-01-2011 om 17:47

Cats and dogs

Heb ik ook altijd gehad en ongeveer een jaar geleden moest ik een nieuwe. Heb nu omdat ik toch geen hond meer heb een philips genomen. Ik mis mijn miele... veel steviger heb ik het idee. Volgende weer een miele, ook zonder hond

Net een nieuwe

Weliswaar niet specifiek voor cats & dogs, maar ik heb sinds een week Bosch stofzuiger (na in 5 jaar 3 Philipsen Maxx-en te hebben versleten). Ik ben er blij mee, hij zuigt bij wijze van spreken de tegels van de grond af en heeft een fijne tapijtborstel. Hij heeft ook een lange actieradius van 15 m (= snoer +stang + slang). We hebben een grote woonkamer en ik hoef maar 1 stopcontact te gebruiken.

Ik heb deze keer eens geinvesteerd in een dure van 218,- in de hoop deze (veel) langer te kunnen gebruiken.
Enige nadeel vind ik alleen dat er kleine wieltjes onder zitten die constant achter het snoer blijven steken. De Philips reed met zijn grote wielen makkelijk over het snoer heen zonder hem steeds eroverheen te moeten tillen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.