Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

spaarcentje

spaarcentje

07-09-2009 om 21:43

Nibc direct (sparen)

kent iemand deze instantie en is het een betrouwbare? (geen zin in een icesave debacle, maar onze huidige rente bij de huidige bank is wel erg laag....)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Tirza G.

Tirza G.

07-09-2009 om 22:21

is betrouwbaar, maar ik vind ze niet geweldig handig etc. in de administratie. MoneYou werkt lekker!

Tirza

spaarcentje

spaarcentje

07-09-2009 om 22:27

Hoe bedoel je?

niet handig in de administratie?

Marit

Marit

08-09-2009 om 19:55

Tip

Ga naar ASN. Ze hebben nu een van de hogere rentes. En je kunt er online een rekening openen en beheren.
Marit (geen aandelen)

Tirza G.

Tirza G.

08-09-2009 om 23:13

Nou gewoon

Als ik internetbankier, ben ik nogal van het gemak. Klikkerdeklik en klar, snel en overzichtelijk. Dat vind ik tegenvallen bij NIBC.

Tirza

spaarcentje

spaarcentje

09-09-2009 om 09:15

duidelijk....heb net alles ingevuld bij NIBC, maar kan nog wel verder kijken natuurlijk en misschien aan risico-spreiden doen.

ASN is niet handig het moet vrij opneembaar zijn het geld en dan betaal je boete zie ik net....

amk

amk

09-09-2009 om 10:22

Asn

maar bij de asn weet je wel zeker dat je geld, duurzaam, milieu en mensvriendelijk wordt belegd en niet in wapens en zo.

Dat vind ik ook wel heel erg fijn.

Millenia

Millenia

09-09-2009 om 12:05

Hier ook asn

en geen boetes bij opname. Ligt dat niet aan de soort spaarrekening? Wij hebben de ideaalspaarrekening. Heerlijk. Hoge rente ook en een prettig idee dat je een middelvinger kan opsteken naar sommige slechte branches waar ze dus lekker niet in beleggen.
Als ze nu ook nog een creditcard uitgaven, zou ik mijn hele geldboel verkassen naar de ASN.

amk

amk

09-09-2009 om 12:31

Milennia

neem dan een anwb creditcard, dan bepaal je zelf van welke rekening het afgeschreven moet worden. Bij mij dus van mijn ASN betaalrekening.
Heb ook nog Triodos, maar dat is zo traag met internetbankieren, daarom ben ik daar weggegaan voor mijn gewone betaalverkeer.

spaarcentje

spaarcentje

09-09-2009 om 19:26

Asn

ok, er is nog een rekening, maar dan moet ik dus een vast bedrag per maand gaan sparen vanaf 50 euro. Da's dus niet de bedoeling....tis een potje wat extra is zeg maar, wat ik opzij wil zetten, maar wel vrij opneembaar moet zijn.

Millenia

Millenia

09-09-2009 om 19:47

Spaarcentje

De ideaalspaarrekening is vrij opneembaar. Je moet alleen wel een vast bedrag sparen per maand das waar. Wij sparen dus een vast bedrag en halen er af en toe wat af. Voor ons is het ook een extra potje, direct bij de hand.

amk

amk

09-09-2009 om 22:47

1 malige storting

je mag in dat potje een eenmalige grote storting doen. Dus dan heb je gelijk het potje en is het nog steeds vrij opneembaar bij de ASN.

spaarcentje

spaarcentje

09-09-2009 om 23:21

Klopt

maar je moet ook een vast bedrag van minimaal 50 euro sparen...

Peetje

Peetje

12-09-2009 om 18:07

Hoeft niet...

Hoi,

WIj gaan ook over; naar de ASN. En aangezien het niet haalbaar is om elke maand te sparen, heb ik zojuist de wereldspaarrekeing geopend. Vrij opneembaar en betere rente dan onze huidige AT-bank (die juist een paar jaar geleden veel rente gaf...).
Het staat op http://www.asnbank.nl/index.asp?NID=9390

groeten,
Peetje

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.