Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Moek

Moek

10-02-2011 om 17:03

Nette jongensbroek?

Weet iemand waar je een nette jongensbroek kan vinden voor een familiefeest? Winkels in gelegenheidskleding hebben alleen polyester en ik wil katoen, maar dan zonder gaten, "verwassen" vlekken, stiksels enz. O ja, en zoon is ook nog een spriet.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Marie

Marie

10-02-2011 om 17:25

C&a / we?

Hallo
Misschien gewoon een zwarte spijkerbroek bij de C&A en kijk anders eens bij de WE.
En wat is er trouwens mis met polyester voor een keer?
Succes

Vorig jaar rond deze tijd

..ben ik geslaagd bij de Peek en Cloppenburg. Donkerblauw katoen met bijpassende ceintuur.

Echt een winkel voor dat soort nette dingen volgens mij. Ik moest ook nog 2 maten hebben en voor de oudste heb ik een extra exemplaar gekocht omdat hij tussen twee maten zat. Als je mt 134 moet hebben, die heb ik dus nog 'vers' liggen.

Biene M.

Biene M.

10-02-2011 om 19:52

Ben ik weer met zara

http://www.zara.com/webapp/wcs/stores/servlet/product/11709/100/zara-S2011/61197/197799

Zara valt meestal een stuk smaller dan hema of h&m.

C&a

Ik zou beginnen bij C&A. Die hebben vaak ook wel wat nettere jongenskleding (bandplooibroek, overhemdjes-met-spencertjes, dat werk). Bijkomend voordeel is dat hun broeken meestal smal vallen (inderdaad itt H&M en Hema, heb ik gemerkt).

Groeten,

Temet

Moek

Moek

11-02-2011 om 21:37

Dank jullie wel,

ik ga eens kijken. Met polyester is op zich niks mis, maar dan moet het echt voor die ene keer zijn en dat vind ik zonde. Bovendien heeft zoon ook nog AS, dus de kans dat hij het gewoon niet aantrekt als het raar aanvoelt is er wel. Al die winkels zijn er wel bij ons in de buurt, dus ik ga (zonder zoon!) eens rustig shoppen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.