Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

reina

reina

26-06-2009 om 15:12

Netbooktas

Weet iemand misschien waar ze leuke tassen voor een netbook verkopen? Ik zoek een vrolijke ! Maar heb geen tijd om uitgebreid te winkelen en wil zo'n ding graag echt zien voor ik 'm koop.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Ikea

ik heb laatst een knalroze gekocht voor dochter bij ikea,weet niet of ze meer kleuren hebben ,wie weet staat het op hun site?

reina

reina

26-06-2009 om 16:58

Susanne

Als er nou 1 winkel is waar ik echt een gigantische hekel aan heb is het..., juist! Daar krijg je me alleen in uiterste nood naar toe

amk

amk

26-06-2009 om 17:05

Maar die tas

is wel heel erg leuk hoor Reina.
Ik heb 'm ook, bij mijn koffer gekregen. (die koffer wilde ik, de tas bleek er bij te zitten)
Hij is er in roze in zwart. Als notebook tas vind ik 'm niet handig want te stug.

Zelf gebruik ik een schoudertas van pipstudio. Net als een luiertas en luiertas is als je er luiers in stopt is een laptoptas een laptoptas als je er een laptop instopt wat mij betreft.

MaximeM

MaximeM

26-06-2009 om 17:19

Deze sites

Hoi,

Op een beurs zag ik mooie laptoptassen: www.crumpler.nl en www.golla.com
Je kan ook alleen op de merknaam googlen, dan kom je op sites waar je ze ook meteen kunt kopen. Prijzen varieren van goedkoop tot duur...dus voor ieder wat wils. (heb zelf een crumpler)

Groetjes
Maxime

reina

reina

26-06-2009 om 19:00

Amk en maxime

AMK, ik heb er echt een grandioze hekel aan om naar Ikea te gaan, mensen die Ikea leukl vinden, kunnen zich dat niet voorstellen, ik weet het, en ik weet eigenlijk niet wanneer ik er tijd voor zou hebben. Maxime, ik zie alleen maar laptoptassen, geen kleintjes voor netbooks ( 10 inch), maar ik zal nog een keer beter kijken...

MaximeM

MaximeM

27-06-2009 om 12:44

Oh netbooktas

Hoi,

Heb ik eigenlijk niet op gelet, dacht aan een laptoptas, dus ik weet eigenlijk niet of ze die wel hebben.

Maxime

reina

reina

27-06-2009 om 14:27

Maxime

Het gaat idd om een netbooktas, laptoptassen zie ik genoeg (de onze is trouwens ook saai zwart, maar netbooktassen zie ik in de winkel alleen in hele saaie kleuren.

MaximeM

MaximeM

27-06-2009 om 16:23

Oke nog een link:

Hoi,

Ik heb nog even gekeken, en je kan ze bestellen bij amazon.com;
http://astore.amazon.co.uk/pimmynet-21?node=2&page=4

is dit iets?

Maxime

MaximeM

MaximeM

27-06-2009 om 16:26

Oke nog een link:

Hoi,

Ik heb nog even gekeken, en je kan ze bestellen bij amazon.com;
http://astore.amazon.co.uk/pimmynet-21?node=2&page=4

is dit iets?

Maxime

amk

amk

27-06-2009 om 21:46

Ik had het ook alleen over die tas

niet over de winkel. Daarover lopen de meningen uit een.
Dus hoewel ik verslaafd ben aan die winkel. (Het is zo'n lekker goedkoop uitje als het slecht weer is. Kinderen in de ballenbak, mama's aan de gratis koffie en thee)
Ken ik velen die er met een grote vaart langs rijden en dan vragen of ik iets wil halen voor ze.

reina

reina

27-06-2009 om 23:46

Maxime

Zeker! Dank je!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.