Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Ayanna

Ayanna

01-03-2010 om 13:16

Nep-wii bij action

Ik was vanochtend bij de Action en daar zag ik een soort van nep-Wii staan voor € 29,95. Zoals ik het kon beoordelen was het een complete set met spellen en alles erop en er aan. Maar aangezien wij geen Wii 'nodig' hebben, heb ik het ding laten staan. Nu ik eenmaal thuis ben, ga ik toch twijfelen. 30 euro is namelijk niet veel voor zo'n set. Maar ja, is het dan wel iets??? Kan dat wel voor dit geld? Nogmaals, wij hebben geen spelcomputer 'nodig', maar voor zo weinig geld zou het natuurlijk wel 'leuk' zijn. Mits het allemaal naar behoren werkt uiteraard.
Wie o wie heeft deze in huis en kan mij er meer over vertellen.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Ben ik eigenlijk ook wel nieuwsgierig naar

hoewel ik nuchter genoeg ben om te beseffen dat het eigenlijk niks kan zijn...

maan.

maan.

01-03-2010 om 19:48

Bcc

Als het dezelfde is als die eens bij BCC voor dertig euro heeft gestaan dan zal het niet veel bijzonders zijn.

Vorig jaar heb ik eens gegoogeld op dat BCC-ding en kwam op een site waar ze computerspellen testen (van tmf meen ik?) en dat ding werd daar volledig afgebrand. De kwaliteit van consoles begin jaren negentig zou nog beter zijn.

Maar ja.. een WII is wel zes keer zo duur.. ik denk dus niet dat je deze twee dingen kunt vergelijken.

kien

kien

01-03-2010 om 20:23

Wij hebben hem

maar de kinderen hebben hem pas een paar keer gebruikt. Ze vinden het wel leuk, maar het is volgens mij niet te vergelijken met een echte. Voordeel is dat sinds we dit ding hebben ze nooit meer om een echte gevraagd hebben. Ze willen het eigenlijk alleen doen als er een vriendinnetje is, die dan voorstelt om op de Wii te gaan. Maar dan hebben we net weer geen opgeladen batterijen voor de handsets of hoe die dingen heten en dan verzinnen ze net zo makkelijk iets anders.
Het werkt dus naar behoren en voor af en toe is het prima.

Kien

Andere spelen

Een 'echte WII' is onbeperkt uitbreidbaar. Er zijn 1000-en spelen te koop in ieder genre en voor elke leeftijd en ook de uitbreiding qua matriaal zijn ongekend groot er zijn allerlei accesoires bij. Je kan ook met anderen 'samen'spelen, in 't echt of on-line (b.v. controllers meenemen als je gaat spelen).
Met de nepversie (ik ken 'm heeft buurmeisje) kan je alleen de spelen die erbij geleverd worden spelen. Het schijnt dat de speeltijd qua batterijgebruik ook dusdanig is dat het vervelend wordt (dat beweert dochter en buurmeisje tenminste, voor 1 spel dat ze spelen hebben ze 3 paar batterijen p.p. nodig). Ook zijn de spelen die erbij zitten niet zo uitgebreid als op de echte WII. Je raakt nogal snel uitgespeeld.....dan heb je alle opdrachten gehad en zijn alle levels doorlopen....bij de échte WII spelen gebeurd dat vrijwel nooit...na het uispelen van de spelletjes blijk je op een ander level te komen waarbij er weér (virtuele) andere poppetjes mogelijk zijn en wéér andere spelletjes...
Het is best een aardig spel voor dat geld. Maar erg beperkt i.v.m. de échte WII. De nepspelen kunnen overigens wel in de échte WII, omgekeerd niet. Idem met de nepaccesoires. Je kan dus wel de goedkope fitness-mat gebruiken bij je echte WII, maar niet de echte WIImat bij het nepspel.
Hier zijn de kinderen helemaal niet zo computerminded...maar wij kregen de WII als kerstpakket en hoewel we eerst dachten 'm te verpatsen hebben we 'm toch maar gehouden. Met name de actieve spelen spreken de kinderen hier erg aan. En ze spelen er ook vaak samen met anderen (in 't echt) op. Dus we hebben 'm nog steeds...ondertussen uitgebereid met nog wat spelen.
groeten albana

Ayanna

Ayanna

02-03-2010 om 10:03

Dank jullie wel

Ik denk dat ik hem maar lekker laat staan! Als ik alleen al lees over het batterij-verbruik....laat maar.
Misschien dat we ooit, tzt, toch gaan voor een Wii ofzo, maar tot nu kunnen we goed zonder. Ik ben al heel tevreden met spelletjes.nl!!!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.