Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Slippertje

Slippertje

06-08-2009 om 22:41

Nep-birckenstocks

Mijn dochter wil graag Birckenstocks. En ik heb ze zelf ook gepast in een winkel. Men heeft gelijk, ze zitten inderdaad heerlijk. Maar ik ben echt niet van plan om vijftig euro voor slippers voor mijn dochter (de zilvere, bleeeh!) en tachtig euro voor mijn slippers (de bruine met knoopjes vond ik wel aardig) uit te geven. Voor die vijf dagen per jaar dat we slippers dragen, nee. Kan iemand mij een tip geven welke "neppers" er goed zijn?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Meike

Meike

06-08-2009 om 23:14

Vijf dagen per jaar?

Ze gaan hier aan in mei en pas uit in oktober... lopen op niets anders meer. Mijn dochter ook al jaren. Ook als het regent. Je wast ze zo weer schoon ook, even beetje vet (bodycreme) erop en klaar is keesje weer...

M.

Lies

Lies

07-08-2009 om 07:12

Uitverkoop

hoi
ik was afgelopen zaterdag in Alkmaar, en in een hoofdstraat waren er ongeveer 4 schoenen winkels die de Birkenstock slipppers voor 39 euro in de aanbieding hadden. Wel beperkte kleuren (glanzend wit, wit, zilver, bruin, zwart geloof ik) maar het zijn dan wel de originele.

Ik heb een stel zilveren, al 4 jaar en wat Meike al zegt: ik loop er op zodra ik niet werk, van begin mei tot aan het einde van de zomer. Heerlijk lopen ze, en goed voor mijn (slechte) knieen door het goede voetbed.

Ik zou niet voor neppers gaan, maar eens in een stad/internet kijken waar je ze voor 40 euro kunt krijgen.

Lies

Markt

op de markt heb ik neppers gekocht voor 9 euro.Met voetbed in zilver.
en dochter loopt er al zo,n zes weken op.
dus als jij ze maar zo weinig draagt is dit zeker een optie.

Joh, ze zijn praktisch overal in de aanbieding

Laatst nog bij Kruidvat voor 29 euro en kijk ook eens online. Ik zou in het geval van Birkenstocks ook voor "the real thing" gaan. Ik heb de zwarte lakversie (en draag ze op het moment) maar mijn man vindt ze vreselijk lomp en onvrouwelijk Laatst droeg ik ze op een zondag vlak voor we visite kregen. Kun je geen andere schoenen aandoen was het commentaar. Kortom, ben blij met mijn birkies maar draag ze dus maar niet bij manlief in de buurt (die wordt er minder blij van).

Scapino

Ik heb de neppers bij Scapino gekocht, lak rode, maar had na 2 weken spijt. Op de een of andere manier werd het materiaal zo slap, dat ik er steeds uitslipte en letterlijk over mijn slippers ging vallen. Ik heb later de echte gekocht (House of Nimco voor 39 euro) en wil niets meer anders aan mijn voeten. Bovendien zit het voetbed veel comfortabeler.
Maar je zou dus bij Scapino kunnen kijken, daar waren ze 9,95.
M@rgreet

40 euro

heb ik betaald, dochter1 heeft de zilveren kinderuitvoering zonder teenbandje in maat 26 (ze vallen 2 maten groter uit). En 80 voor die in volwassen maten is volgens mij ook erg duur.

ik zou even in een andere zaak kijken !

Ja marith

het zijn seksloze dingen daar heeft hij gelijk in

Slippertje

Slippertje

07-08-2009 om 19:59

Haha!

Leuke reacties
Ik loop dus niet zo heel vaak op slippers, dat is duidelijk! Dochter wel, maar die heeft al een aantal paar andere. Bovendien woont ze in haar Crocs (wel echte). Vandaar dat ik er het geld niet voor over heb.
Ik vind de "gewone" van veertig euro dus dusdanig lelijk dat ik ze echt niet aantrek! En die ik wel aardig vind, bruine of zwarte met dingetjes erop, die zijn overal minimaal zeventig euro. Ik ben vandaag toevallig langs een aantal schoenwinkels gelopen, en er zit prijsverschil tussen de winkels, maar het blijft veel geld.
Ik ga op de markt en bij de door jullie genoemde winkels kijken. En als we minimaal 500 euro in de staatsloterij winnen koop ik wel echte, da heb ik al beloofd

Suzanne

Suzanne

08-08-2009 om 09:07

Vrouwelijk - o.t.

'mijn man vindt ze vreselijk lomp en onvrouwelijk '
Wat is dat toch met die mannen? Waarom moeten wij vrouwen op onmogelijke schoenen lopen en lopen zij niet anders dan op lompe stampers? Welke herenschoenen zijn wèl sexy? Hier ook zo'n man die over zijn nek gaat van mijn crocs

Suzanne...

'mijn man vindt ze vreselijk lomp en onvrouwelijk '

'Wat is dat toch met die mannen? Waarom moeten wij vrouwen op onmogelijke schoenen lopen en lopen zij niet anders dan op lompe stampers?'

Tja. Een (of jouw) man mag ze misschien best lomp of onvrouwelijk vinden (en dat zelfs zeggen), maar dat betekent nog niet dat jij wat anders aan moet doen, toch??

Overigens....heb jij wel eens tegen je man gezegd dat hij op lompe stampers rondwandelt, en hem uitgelegd waar je blijer van zou worden qua mannenschoeisel om naar te kijken? Wie weet wat dat voor verrassend resultaat zou opleveren!

Ingrid (ik vind Birckenstocks erg lelijk trouwens. Maar ik heb op zich niks tegen lomp en onvrouwelijk schoeisel. Ik heb in Zwitserland een week op bergschoenen rondgebaggerd. Met van die sokken erbovenuit. En dan een kort spijkerrokje erboven. Vast geen porem, maar wel erg praktisch als je in de bergen gaat wandelen)

ol3

ol3

09-08-2009 om 09:26

Ook echte voor dochter

eind juni gekocht en volgend jaar koop ik ze idd al veel eerder want ze heeft er zoveel plezier van en loopt op niets anders dus dan is het de investering wel waard vind ik zeker als je kijkt wat je voor een paar echte goede zomerschoenen of sandalen betaald dus ik ben om!

ik heb trouwens zo net een topic gemaakt over hoe de slippers schoon te maken, misschien dat hier nog reacties op kunnen komen door de ervaren gebruikers?

Suzanne

Hier ook zo'n man die over zijn nek gaat van mijn crocs

Tja Suzanne, dat kan ik dan wel weer begrijpen Daar waar Birkenstocks nog best modisch lijken onder een mooi spijkerbroekje, vind ik Crocs werkelijk elk sexappeal dood slaan

tonny

tonny

09-08-2009 om 11:34

Man en crocs

Mijn man heeft erg weinig aandacht voor mode en trends, maar als er iets is wat hij echt lelijk vindt: crocs. Vorig jaar op een trouwerij had een gast groene crocs aan bij haar groene japon. Hij vond het verbázend.

Tonny

Tirza G.

Tirza G.

09-08-2009 om 12:56

Maar marith

Je doet je crocs in béd toch wel uit? Dan kun al het opgekropte sexappeal toch meteen losgestort worden?

Tirza (immer sexy, al trek ik níks aan)

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.