Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Natuurstenen vloer en sloffen

Wij wonen nu een maand of 2 in ons nieuwe huis met een natuurstenen vloer. Heel mooi en ook nog praktisch maar de sokken zijn niet aan te slepen, die slijten echt ontzettend van zo'n vloer. Voor de jongens heb ik eindelijk spaanse sloffen kunnen vinden dus als ze die nou gewoon aandoen heb ik daar een probleem minder.

Truusje van 2 draagt binnen altijd van die leren slofjes van Aapies. Vorige maand heb ik nieuwe gekocht omdat de vorige te klein waren en gisteren zag ik opeens dat er in de zool gewoon een gat zit! Ik zie het niet zo zitten om iedere maand nieuwe Aapies aan te schaffen maar wat dan? Alsmaar op haar schoenen lijkt met ook niet zo goed voor haar voeten. Bestaan er sloffen (maatje 21 of zo) met een verstevigde zool? Of heeft iemand een andere tip?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Nepcrocs

Wij dragen in huis geen schoenen. Partner en ik lopen op teenslippers (ik met sokken aan, wat geen gezicht is), zoon van 5 loopt op crocs. Dochter van 1,5 loopt op leren slofjes maar ze heeft ook crocjes (alleen niet voor binnen) en daar kan ze zelfs nu al prima mee overweg.
Ik zou dus nepcrocs kopen (die van mijn kinderen zijn niet nep, want gekregen van iemand die naar de outlet was geweest, maar ik vind die dingen dus veel te duur).

Je stapt er ook zo makkelijk in en uit, dit itt sloffen.

Wat je ook nog kan doen, als je in het kleine maatje geen crocjes kan vinden, is een stuk stof of zeemleer op de zool van de leren slofjes naaien ter versteviging.

Groeten,

Temet

Slofsokken?

Hier liepen de kinderen op Ewers slofsokken. Dikke sokken met over de hele zool een antislip (en antislijt!) siliconenachtige laag. Ze verkopen ze bijvoorbeeld bij www.sokshop.nl.

Nowee

Nowee

21-10-2010 om 17:15 Topicstarter

Dank

Afgelopen zomer kocht ik crocs voor mijn dochter, leek me zo handig voor in de zandbak. Afgeprijsd waren ze toen maar een tientje, maar ze vertikte het om ze aan te doen. Ik moet ze even opzoeken en dan proberen we dat nog een keer. Zelf loop ik eigenlijk de hele winter binnen op mijn wintercrocs dus ik had het ook zelf kunnen bedenken.

Ik heb naar die slofsokken van Ewers gekeken en als de crocs-oplossing niet werkt ga ik ze zeker bestellen (misschien voor de rest van het gezin ook wel).

Mamvantwee

Mamvantwee

22-10-2010 om 13:20

Hier ook zo'n vloer

Ik heb al vanalles geprobeerd, maar door de oneffenheid in de (mooie, dat wel) vloer slijt alles wat niet gewoon schoen mag heten. Leren slofjes, sokken, verstevigde sloffen, het maakt niet uit. Het enige dat wel slijtbestendig bleek, waren onsexy binnenhuissloffen met dikke plastic zool (standaard in het assortiment bij de Schoenenreus) waar bejaarden ook op lopen, die gingen een jaar lang mee. Crocs vind ik schoenen, maar goed, dat zal wel werken op je vloer.

Ikzelf heb gekozen voor vaker nieuwe sokken kopen en veel op blote voeten lopen. Dat doet de rest van het gezin ook. (We hebben vloerverwarming...)

groet, Mamvantwe

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.