Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

ilsepilse

ilsepilse

04-09-2009 om 17:32

Nationale autocard

Ik werd woensdag door een aardige dame gebeld dat ze mij voor 79eu een nationale autocard kon bezorgen, je betaalt 'eenmalig' 79 eu en dan hoef je de rest van je leven geen apk kosten meer te betalen, kreeg je 10%korting op al je auto onderdelen en korting op je benzine/diesel.
Ik zei klinkt goed maar ik wil er nog ff over nadenken...
mevrouw zou me een mailtje sturen met de 'bevestiging', ik zeg hoezo bevestiging, ja info over de card en dan als je niet reageert veronderstellen we dat je 'akkoord' gaat.
Ik zei je kan me gerust info sturen maar geen bevestiging... want ik bevestig niets !
oh maar kan ik dat mailjte niet sturen neen dus, als ik morgen een ongeluk krijg (en ik weet nu dat het zo kan gebeuren) dan zit mijn man of kinderen met de gebakken peren omdat ik mijn mail niet lees en annuleer binnen 7 dagen ...
ik zei bel me over 3 dagen even terug...
Ik belde dus meteen erna mijn dealer en vroeg of hij deze card kende en bv ook die 10% korting op de onderdelen gaf, hij kende de hele card niet....
Echt grof vind ik dat hoor...
dus men weze gewaarschuwd voor de nationale autocard ...

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Tirza G.

Tirza G.

04-09-2009 om 17:56

Ik zou haast hopen

Dat ze mn schoonmoeder bellen. Jaren en jarenlang ben ik in de weer geweest met het afzeggen van allerlei telefonisch aangesmeerde rommel (ze is in de 80, werd overvallen door het telefoontje en nee zeggen is onbeleefd......).......maar.....sinds een dik half jaar is ze toch wel behoorlijk aan het dementeren geslagen en worden telefoontjes die ze niet verwacht (en ze verwacht ze nooit, want ze is al weer vergeten dat men zou bellen.....) een komisch nummer van onbegrijpelijke herhalingen, waarvan ze uiteindelijk mopperig wordt en heel narrig gaat lopen doen tegen de beller.
Als het familie oid is levert dat nog wel eens pijnlijke danwel lollige situaties op, maar ik kan me eigenlijk nu al wel verkneukelen op een telefonisch verkoper. Die gaat het niet redden, daar valt niet tegenop te trainen

Tirza

Minet

Minet

04-09-2009 om 18:01

Nationale autokaart

even googlen op nationale autokaart geeft nogal wat info.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.