Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Berber.

Berber.

25-05-2009 om 10:34

Nagellakvraagje aan kleurenexperts

Ik draag eigenlijk nooit nagellak (bij gebrek aan nagels) maar deze zomer heb ik wel zin in een kleurtje op de teennagels. Daar ik weinig zin heb om een heel kleurenscala aan te schaffen wil ik één kleur, niet te opvallend, om de hele zomer door te dragen.

Welke kleur kan ik dan het best nemen? Zelf ben ik donkerharig met een lichtere huid die makkelijk bruint.

Thanks,
B.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Ellen Wouters

Ellen Wouters

25-05-2009 om 11:08

Brons

Ik heb zelf twee kleuren, ben helemaal geen type om een heel palet te hebben.
Voor dagelijks heb ik een tint die iets lichter is dan brons. Vind 'm zelf heel multitoepasbaar. En daarnaast heb ik ook nog heel donkerrood.

Julia64

Julia64

25-05-2009 om 17:00

Precies als ellen...

brons of donkerrood, inderdaad! Aangezien ik ook geen zin heb om wekelijks weer een andere kleur op te doen, zijn deze 2 kleuren verreweg het handigst. Staan overal bij, helemaal als je lekker bruin bent.

groet
Julia

Tijgeroog

Tijgeroog

25-05-2009 om 20:15

Verkleurde nagels

Ik heb geloof ik een keer een paar weken lang nagellak op m'n teennagels gehad (verder draag ik eigenlijk nooit nagellak), en toen ik het eraf haalde waren m'n nagels behoorlijk geel. Is dat normaal? Eigenlijk wilde ik deze zomer ook wel weer nagellak op doen, maar dat verkleuren houdt me tegen...

Parelmoer-roze

Ik heb een lichte roze nagellak met parelmoerglans op mijn teennagels. Ik heb zelf een hele lichte huid maar ik denk dat het bij een wat donkerdere huid ook mooi staat. Het is eigenlijk gewoon een 'nagelkleur' maar dan net wat verzorgder door het glanseffect. En geen last van verkleurde nagels!

Tijgeroog

Tijgeroog

25-05-2009 om 22:33

Pandia

Oh, dat is fijn om te weten. Maar wat doet die blanke nagellak dan anders dan gekleurde nagellak? Ik ging er namelijk vanuit dat het verkleuren kwam doordat er geen lucht bij de nagels kon komen ofzo.

French manicure

Ik draag deze zomer alweer voor de tweede jaar een french manicure op mijn teennagels en krijg er veel complimenten over. Je doet twee laagjes zachtroze en dan een smal randje wit (speciale french manicure wit) over de randen van je teennagels. Lijkt lastig, maar je doet het door het kwastje in een hoek van 45 graden op de nagelrand te plaatsen. Kijk hier maar eens voor het resultaat:

http://tinyurl.com/qjg8kb

Door de dikke witte nagellakrand blijft je nagellak echt weken mooi!

Dorry

Bastet

Bastet

26-05-2009 om 19:09

Dorry

Helaas,ik lees net dat dat zó 2008 is,french manicure....maar ik vind het wel mooi!
groetjes,Bastet

Bastet

Bastet

27-05-2009 om 07:33

Pandia

Afgesproken!
Bastet

Tijgeroog

Tijgeroog

27-05-2009 om 13:57

Pandia

Bedankt voor je uitleg, jij hebt er duidelijk meer verstand van dan ik. Mijn laatste nagellak-aankoop dateerde dan ook van ruim 10 jaar geleden...
Maar ik heb inmiddels een paar kleine potjes nagellak gekocht, de transparante laag ik nu aan het drogen.

Geef je dochter het flesje in handen.
Dochterlief van 6 hier lakt beter dan mama ooit kon.
(Ze is trouwens ook heel goed in voetmmassages).

Jeetje, ben hopeloos ouderwets

goh, weer wat geleerd

Dorry

die er toch weer een wit randje opzet; het kleurt zo lekker makkelijk bij alles! Ik zag dat ze ook teennagels kunnen bezetten met een gelnagel. Had ik dat maar geweten....

De beroemdste visagisten

en kappers zijn mannen. Gewoon je zoons even trainen!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.