Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Nachtstroom

Wanneer is nachtstroom rendabel? Ik heb net gemerkt dat mijn nachtstroom meter ook draait. Stom, maar na een telefoontje met Nuon werd het bevestigd. Blijkbaar hadden de vorige bewoners nachtstroom en ondanks mijn contract voor één tarief ben ik toch op nachtstroom gezet.

Het kost wel minder na 21.00 maar ik kan me niet voorstellen dat het zo simpel is. Maar aangezien ik nog de papieren van Nuon niet heb kan ik verder niks nakijken.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Archief

Pelle heeft dit ooit eens uitgevogeld, en geconcludeerd dat het sop de kool niet waard is. Ik heb de bedragen niet paraat, maar ik weet nog dat ik, toen ik die las, het helemaal met haar eens was terwijl ik toch behoorlijk op de penning ben.

Kijk even in het archief, zou ik zeggen.

Groeten,

Temet

Bij essent

kijken ze, nadat ik van de nachtstroom afwilde, gewoon wat voor mij het meest rendabel is.

Ik hoef dus niet perse in de weekenden of ´s nachts mijn stroometende apparatuur aan te zetten, ik doe gewoon wanneer ik wil.

Blijkt toch het stroomverbruik zo te zijn dat dubbeltarief voordeliger is, dan betaal ik dubbeltarief, is enkeltarief voor mij goedkoper,dan betaal ik dat.

(bij mij scheelde het maar iets van 25 euro per JAAR, dat vond ik alle moeite niet waard)

Lara10

als je nu op nachtstroom zit betekent dat als je overdag wast enz. dat dat meer kost dan als je dat niet hebt, ik heb het er ook laten afhalen scheelde niet zoveel geld en het is soms een heel georganiseer om het allemaal te wassen en drogen.

gr krulleke

Nasha 1st

Nasha 1st

04-03-2009 om 22:09

Beetje ot

maar ook dat soort verhalen bevestigen mij weer, dat alles op 1 plek veel handiger is en al dat overstappen misschien iets goedkoper is, maar niet gebruiksvriendelijker....

Ja, gewoon optellen

Wat Pelle schrijft, eerst wilden ze bij Essent ook beweren dat er waarschijnlijk kosten aan verbonden waren, als ik van dubbel naar enkel tarief wilde.

Toen ik opperde dat ze gewoon beide meters lieten lopen en gewoon optelden wat het totaalverbruik was, toen werd er (hakkelend) toegegeven dat dat óók kon, wat een flauwekul om een aparte meter te installeren en daarvoor kosten te berekenen (tenzij de meter kapot is, dan zou ie vervangen moeten worden, maar wel op hun kosten, toch?)

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.