Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

sumiya

sumiya

21-04-2010 om 16:04

Naam riem met drukknoppen

Ik heb een tijd geleden een programma gezien over twee vrouwen die een bedrijf opstartte met leren riemen met een soort drukknoppen die je er bij koopt.

Ik weet alleen de naam niet meer, weet iemand dat?

Ik dacht dat het iets van Noose was, maar ik kan niets meer vinden.

Sumiya

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
sumiya

sumiya

21-04-2010 om 17:45

Heb het al,

Het is Noosa!

Rembrand

Rembrand

22-04-2010 om 19:44

Wat leuk zeg!

Ik heb gelijk op de site mijn eigen favo riem samen zitten stellen voor op mijn leuke, maar ietwat saaie zwarte jurk.
Heb jij enig idee hoe duur zo'n riem is ? ( voor ik naar de winkel ga en het erg tegenvalt ).
M.

Bibi72

Bibi72

22-04-2010 om 21:03

Prijs gevonden!

Ik heb ook even zitten neuzen, erg leuk idd, maar ik vind ze wel duur! Op hun site (http://www.noosa-amsterdam.nl/10006/1/styles.html) vond ik dit:
De consumenten adviesprijs is 49 euro voor de smalle riemen, 69 euro voor de brede riemen en 89 euro voor de modellen allover en Xbreed.

Rembrand

Rembrand

23-04-2010 om 08:45

Thanks.

Ik ga denk ik voor een brede riem ( antique black met zilverkleurige en blauwe drukkers ). Toevallig heb ik straks een vergadering in een dorp waar een winkel zit die ze verkoopt.
M.

Rembrand

Rembrand

23-04-2010 om 14:37

Gekocht.

Ik heb mezelf een riem kado gedaan. Oef, dat was wel een aderlating, maar ik heb wel een hele mooie riem nu. ( antiek zwart met een combi van metalen en blauwe drukkers erop ).
Ik vond dat ik hem wel verdiende nu ik bijna aan het einde van mijn dieet ben. Ik durf de aandacht weer op mijn middel te vestigen
M.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.