Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

mama75

mama75

14-12-2009 om 20:08

Naaipatronen communiejurken?

Wie weet waar ik leuke patroonboeken kan vinden waar feestjurkjes in staan? Bijvoorbeeld a la Roos, of Barbara Faber achtige creaties.

Mijn tante gaat de communiejurk voor mijn dochter maken, ik mag een patroon uitzoeken. Hartstikke leuk, maar best wel zoeken voor mij als naai-analfabeet. Ze woont op 2 uur rijden, dus ik kan niet vaak langs om ff te kijken. Zij is ook aan het zoeken, maar ik wil graag zelf ook meezoeken!

Wie heeft tips? Bedankt alvast!
Kiki

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
toja

toja

14-12-2009 om 20:20

Knippie

Elk jaar staan er in het voorjaarsnummer van de knippie patronen voor de eerste communie. Misschien kun je die in de bibliotheek inzien?
Kijk ook eens op naaipatronen.nl
Daar staan ook heel veel soorten patronen op.

Ottobre

Is ook een heel leuk zelfmaakblad. Google maar eens, je kunt via internet oude nummers inzien én ook bestellen.

mar

mar

15-12-2009 om 09:55

Burda

Burda heeft vaak hele goede modellen, die je ook aan kunt passen aan eigen smaak door roesjes e.d. op te stikken.
boeken liggen bij de stoffenzaak of op internet.

Farbenmix heeft ook hele leuke patronen en zijn misschien iets meer zoals jij het zoekt.

69er

69er

15-12-2009 om 18:40

Sue & blu

Ga eens googlen op dit blad, wordt volgens mij alleen in stofzaken verkocht en komt ( kwam) uit het "huis"van roos. 69er

mama75

mama75

16-12-2009 om 11:53

Bedankt!

bedankt voor jullie tips. Ik heb een aantal leuke dingen gezien, nu nog iets moois uitkiezen!
Kiki

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.