Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Clarisse

Clarisse

10-01-2010 om 12:19

Muur waar hond tegen aan ligt

Mijn hond ligt graag tegen één muur aan. De muur wordt helemaal zwart en vet. Vorig jaar heb ik geschilderd (over glasweefselbehang) maar aangezien de kleur me niet bevalt in dat gedeelte van de kamer, ga ik het binnenkort opnieuw doen. Ik kan het wel afnemen met een vochtige doek, maar het wordt er niet mooier van. Nu wil ik iets tegen de muur aan maken, op de plek waar mijn hond altijd graag tegenaan ligt. Maar wat? De muur eindigt aan 1 kant met een deursponning van aluminium, aan de andere kant zit een houten kozijn. Ik denk dat het minstens 50 cm hoog op de muur moet. En ik wil eigenlijk liever geen lambrizering maken. Zou iets doorzichtigs moeten zijn, soort plastic of zo.

Iemand nog een goede tip?

Clarisse

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
neteret mut

neteret mut

10-01-2010 om 12:26

Plexiglasplaat?

ofzo, echt glas lijkt mij misschien te breukgevoelig.

Euh sorry

sorry voor de achterlijk lange link....

Het risico

ik heb zo,n plaat ook,onder mijn burostoel.
het zou een oplossing kunnen zijn,maar het risico is dat je hond zo,n plaat niet lekker warm vindt,en dus een ander stukje muur gaat uitzoeken.
misschien kan je een deurmat of een stukje tapijt tegen de muur bevestigen?

Is de muur ook niet koud?

de muren zijn hier ook koud volgens mij maakt het weinig verschil de muur of die plaat?

Jade

Jade

10-01-2010 om 13:54

Saus...

Wij hebben onze muren gesausd met Trimetal Globatex. Is pittig in de prijs, maar je kunt de vlekken met een nat doekje afnemen (je kunt ook O2 gebruiken). Als de saus droog is komt er als het ware een "plastic" laagje overheen.

Ideaal! Bij ons in de gang zat een zwarte vlek bij de deur, waar onze honden er tegenaan hebben geschuurd bij het naar binnen gaan. Niet meer af te nemen en toen kregen we de tip over die saus.

Omdat wij meer moesten sauzen dan alleen dat stukje hebben we gekozen voor die dure saus.

Ineke P.

Ineke P.

10-01-2010 om 14:45

Lak

zo'n stukje muur hebben wij in de keuken.(ook glasvezel) Niet door de hond maar door de kinderen. De keukentafel staat tegen de muur en de kinders knoeien nogal eens tegen de muur. Een royaal stuk muur om de tafel heb ik gelakt in dezelfde kleur als de rest van de muur. Gewoon met matglans voor kozijnen en deuren dus. Staat netjes en prima schoon te maken. Kost bijna niks.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.