Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Musical queen we will rock you?

Ik heb zojuist kaarten gekocht voor de Musical We will rock you.
Mijn man is (was) een enorme Queen fan en ik wil hem er mee verrassen.
wie is er al geweest en hoe vond je het?
En hoe is het Beatrix theater in Utrecht? Mooie locatie?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Maylise

Maylise

07-11-2010 om 17:54

Ja...

Ik heb de musical een paar jaar geleden in Londen gezien. Ik neem aan dat ze het gewoon precies hetzelfde is. Het is zeker niet de mooiste musical die ik ooit heb gezien maar het is ook absoluut niet onaardig. Het verhaal ben ik eigenlijk al weer vergeten, het speelt zich in een futuristische setting af en iemand herontdekt dan de muziek van Queen. Hoe en wat weet ik allemaal niet meer maar het verhaal is sowieso wat ondergeschikt aan de muziek. Alle grote en minder grote hits passeren de revue. Als je niet van Queen houd heb je er niks te zoeken en als je er wel van houd dan heb je sowieso een leuke avond ook al pakt het verhaal niet zo.
Toen ik er was zaten er in het publiek heel veel Queen fans die bijzonder enthousiast mee klapten en juichten. Het leek soms wel een rock concert Was wel sfeerverhogend.
Over het tweede deel van je vraag kan ik niks zeggen.

Maylise

Beatrixtheater

Het Beatrixtheater is een prima locatie, grote zaal en alles komt goed over. Je kunt er lekker wat drinken, wat eten, wat je wilt. En parkeergarages zijn vlakbij.
Kijk anders even op hun site, voor een eigen indruk.

Brianna F

Brianna F

07-11-2010 om 18:55

Mijn mening

Sorry Maylise, ik ben het niet met je eens, het verhaal loopt als een rode draad door de musical heen en ik vind het reuze knap dat ze de muziek zo passend in het verhaal hebben gekregen. (Toekomst, muziekinstrumenten zijn verboden, Killer queen is hoofd van een organisatie die alleen digitale muziek toelaat en overtreders streng straft. bohemians zijn een ondergrondse organisatie die op zoek zijn naar verstopte muziekinstrumenten. De dromer zal komen en dat ontdekken)
Ik heb de musical 4 keer gezien nu, laatste keer in Utrecht. Hij is briljant vertaald vind ik en geweldig gezongen. Echt een aanrader. Ook als je niet echt fan bent van Queen.

Rosase

Rosase

07-11-2010 om 22:49

Jaaaa!

Ik heb hem ook in Londen gezien en vond hem geweldig en ik ben vast en zeker van plan om naar de Nederlandse versie te gaan.

Maar ja, ik ben dan ook een echte queenfan. Het is niet Freddy, maar niets komt meer in de buurt dan dit...

Man is overigens geen Queenhater en is meegeweest in Londen en wil ook mee naar het Beatrixtheater. Misschien dat je dat meer zegt

sus-anne

sus-anne

08-11-2010 om 08:14 Topicstarter

Rosase

Als je nog wil gaan ,moet je snel zijn,volgens mij draait hij tm december.

en ik ben geen echte Queen fan,maar vind hun muziek wel erg goed.
Ik ga me dus wel vermaken denk ik

Kaaskopje

Kaaskopje

08-11-2010 om 13:38

Tip

De kaarten zijn ook te ´winnen´ bij vakantieveilingen.nl. Scheelt waarschijnlijk flink met de normale kosten van 2 kaarten.

Rosase

Rosase

08-11-2010 om 14:53

Nee hoor

Had gisteren al op de site van het Beatrixtheater gekeken en hij "draait" ook nog in januari. Wij gaan de 14e.

Is er overigens nog iemand die tips heeft mbt de plaatsen? Ik heb nu plaatsen (1e rang) aangeboden gekregen op rij 22. Dat is best ver weg volgens mij en de ervaring heeft mij geleerd (circustheater) dat 1e rangskaarten niet altijd een garantie is op de beste plaatsen.

sus-anne

sus-anne

08-11-2010 om 15:53 Topicstarter

Vakantieveiling

hm ,heb ik weer te snel kaarten gekocht,ik had even bij vakantieveilingen moeten kijken.
heb wel op MP gezocht,maar niets op een datum dat wij kunnen.
aan de andere kant ,ik zit nu op rij 10 in het midden,dat had slechter gekund .

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.