Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Musical bah, september

Zus en ik waren vroeger helemaal gek van de kindermusical Bah, september. Ik had er een langspeelplaat van, maar die is helemaal kromgetrokken. Op zoek naar de cd (die ik wel heb gevonden) zag ik dat er ook een zwartwit televisieopname van is, die ooit is uitgezonden op iets van geschiedenis tv, een zender die ik in ieder geval niet kan ontvangen. Ik zou de musical dolgraag op dvd aan mijn zus willen geven voor haar verjaardag. Weet iemand hoe ik eraan kan komen? Via de mij bekende kanalen (Bol.com en zo) lukt het niet.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Mamvantwee

Mamvantwee

15-06-2009 om 11:47

Vraag het eens bij de omroep

Weet je nog welke omroep het heeft uitgezonden? Vraag het eens bij deze omroep, misschien kunnen ze je helpen. Er is vaak een groot archief, en als je het lief vraagt, weet je maar nooit hoe een koe een haas vangt.

succes.

MaximeM

MaximeM

15-06-2009 om 11:48

Deze link?

Hoi,

Ik heb ook even mee gegoogled en vond een website van iemand die verzamelt. Deze persoon heeft de DVD van Bah September, misschien kan je hem mailen om te vragen waar je hem kan kopen, of dat je een kopietje van hem mag branden?

dit is de link: http://dvd.televisiefavorieten.nl/index.html

Groetjes
Maxime

Pennetje

Pennetje

15-06-2009 om 12:21 Topicstarter

Ja!

Ik heb een mail gestuurd. Hij (of zij) ruilt ook materiaal en ik had nog wel iets in de aanbieding. Hopelijk komt het zo wel goed. Fijn zeg, dank voor je tip.

Pennetje

Pennetje

15-06-2009 om 14:08 Topicstarter

Ja!

Inderdaad! Ik kende alle liedjes uit mijn hoofd en kan nu nog zeker 90% reproduceren. Mijn favoriete nummer: De drummer is me broer.
Ik ben met zus en dochter naar de musical Hamelen geweest, een paar jaar geleden, en ik zat er werkelijk met tranen in mijn ogen. Mijn hele jeugd kwam voorbij!

Agnet

Agnet

15-06-2009 om 17:14

Lidwientje

Konijn en ik, toen ik dat las ging er een belletje rinkelen. Ik ken alleen de eerste regels:

konijn en ik zijn hele dikke vrienden, konijn en ik zijn altijd bij elkaar

Hoe gaat de rest (of heb ik een heel ander konijn in gedachten)?

rosa

rosa

16-06-2009 om 07:51

Geweldig

Dank je wel Lidwientje! Had 'm wel al eens gezocht maar niet gevonden. Deze herinner ik me nog goed, en die van m'n wekker was stuk en de brug stond open.

rosa

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.