Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Vera*

Vera*

17-06-2009 om 13:15

Mp4 gezocht met ingebouwde speakertjes

Zoon luistert steeds meer zonder oortelefoon naar muziek die op zijn mobiele telefoon staat. Omdat ik liever heb dat die batterij wat gespaard wordt en ik wat zoek met meer gb, vraag ik jullie maar om advies.
Heeft één van jullie een idee naa welk merk/type ik dan moet gaan kijken? Het gaat dus om een mp4-spelertje met ingebouwde speakertjes.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Hè?

Ik heb deze mp3-speler (Sansa Clip FM), met wat meer geheugen maar verder vlgs. mij exact dezelfde, en ik heb nog niet gezien dat je die zonder de oortjes kunt gebruiken. Het staat toch ook niet bij de beschrijving, of kijk ik niet goed?
Overigens wel een fantastisch ding!

Vera*

Vera*

17-06-2009 om 16:15

Pelle

Bedankt voor de link, ik zal eens kijken.
Mijn man heeft als hij gaat fietsen een koptelefoontje waar je van die 'oorboogjes' hebt. Het kleine oordopje gaat vervolgens niet ín zijn oor maar blijft los hangen (het is dus niet zo een grote bol op je oor maar die kleintjes die je vaak bijgeleverd krijgt bij telefoons, mp3 spelers e.d.). Zo luistert hij muziek maar hoort ook nog de omgevingsgeluiden.

Heb nog es gekeken

Maar ik kan het écht niet vinden. Hij heeft het gewoon niet, ingebouwde speakers. Als je erop googlet, kom je al gauw bij peperdure exemplaren (ik zag in de gauwigheid een iPod Touch geloof ik, wel 16 GB, maar dan nog.....265,-. Je moet wel érg graag willen dan .
Maar goed, wie weet zijn er goedkopere alternatieven (vast wel) maar de Sansa Clip Fm is het dus niet.

maan.

maan.

17-06-2009 om 21:00

Creative

Dochter hier heeft de creative mozaik, ziet er erg leuk uit en heeft dus ook de mogelijkheid om naar muziek te luisteren zonder 'oortjes' wat ik wel zo prettig vind (niet voor de omgeving; wel voor haar gehoor).

Is prettig in gebruik, ze had geen gebruiksaanwijzing nodig om te ontdekken hoe het werkte, ook het muziek erop zetten is erg eenvoudig wij doen dat gewoon via verkenner (hoewel het ook met een speciaal programma kan maar dat vinden we te omslachtig).

Vera*

Vera*

19-06-2009 om 08:49

Creative

Ik heb een rondje gedaan toen ik gisteren in de stad was. Inderdaad wezen ze me op de Creative mozaic maar ook de hele kleine zonder schermpje en als ik goed opgelet heb ook de creative zen. Kijk maar eens op www.nl.creative.com . Via hun bestellen is in ieder geval voor de mozaic 4gb 20 euro goedkoper dan elders.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.