Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Mp3 waar je ook spelletjes op kan doen?

mijn dochter wil graag van sinterklaas iets waar ik geen verstand van heb. Ze wil een mp3 speler waar je ook spelletjes op kan doen.

Iemand enig idee welke ze bedoelten/of welk merk het beste is ?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Ja!

Mijn zoon en dochter hebben een mp3 speler van Tom-Tec, daar zetten standaard een aantal spelletjes op. Ik heb hem toen bij Bart Smit gekocht.
groetjes, Sonja

Manda Rijn

Manda Rijn

17-10-2009 om 14:33 Topicstarter

Sonja

en hoe bevalt het ?

Ik heb wat bedenkingen, ben bang dat hij snel stuk is en je er minder mee kan dat je verwacht etc. Mijn dochter wordt 7.

Manda

Hij bevalt de kinderen goed. Ik heb de mp3 spelers 1 ¹/² jaar geleden gekocht voor we op vakantie gingen en ze zijn toen veel gebruikt. Nu af en toe nog en ze doen het nog prima.
Die wij hebben kun je ook nog foto's opzetten, maar daar heb ik zelf nog geen gebruik van gemaakt. Mijn dochter was 7 en mijn zoon 5 toen ze de mp3 spelers kregen en ze hadden sneller door dan ik hoe het werkte !
Ik heb 'm er even bijgepakt en dit zijn de dingen die erop zitten: video, foto, tekst, opname, navigatie, spelletjes, muziek en uiteraard instellingen.
groetjes, Sonja

Annet

Annet

17-10-2009 om 18:37

Mp4

Wat Sonja beschrijft is een MP4. Er kunnen behalve liedjes ook foto's, filmpjes, etc op. De speler wordt ook wel mediaspeler genoemd.
Wij hebben er een van het Kruidvat. Ik geloof dat er 2 jaar garantie op zit.

Manda Rijn

Manda Rijn

17-10-2009 om 22:35 Topicstarter

Aha een mp4

nou dan ga ik eens kijken. Ze heeft in de zomer een digitale camera gekregen en daar is ze zo mee bezig, heel leuke foto's en filmpjes heeft ze gemaakt. Dus ik vond het op zich wel een leuk idee dat ze weer zoiets interactiefs/digitaal krijgt. Maar dan moet het wel inderdaad tegen een stootje kunnen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.