Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Pelle

Pelle

31-05-2009 om 12:32

Mp3-mp4 vraagje: geluid.

Ik had van Pelleman een mp4 speler van marktplaats gekregen. Gewoon eens om te testen of ik dat prettig vond voor tijdens mijn werk. Ik wilde altijd alleen een radio maar die goedkope dingen hadden eigenlijk geen ontvangst.

Nu twee maanden later weet ik wat ik wil:
* radio hoeft niet
* minstens 200 nummers
* shuffle functie
* maar bovenal: geluid ZONDER oordopjes/headsetdinges. Ik wil dus gewoon geluid en dat hoeft niet supergoed te zijn. Het werkt gewoon niet prettig voor mij.

Mijn vraag is: kunnen al die apparaten dat of had ik toeval dat het juist bij dit apparaatje zo ging want hij doet het niet meer. Hij komt niet verder dan 'loading'.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
maan.

maan.

31-05-2009 om 18:50

Hier ook

Hier was ook DE eis voor een mp3 speler, dat ie gebruikt kon worden zonder oortjes.

Het is een creative mosaic geworden, zowel echtgenoot als dochter hebben er eentje en zijn er erg tevreden over. Muziekjes opzetten kan via het bijbehorende programma maar doen wij gewoon via verkenner. Enig nadeel vind ik dat het opladen via de PC gaat (maar binnenkort gaan we kijken voor een adapter want dat schijnt ook mogelijk te zijn).

Inge M

Inge M

31-05-2009 om 22:53

Wil je niet gewoon een boxje aansluiten?

Ik denk dat je het niet moet zoeken in het type mp3 speler maar in het geluidsding dat je erbij combineert. Jij wilt niets op je oren.
Thuis gebruiken we wel eens een klein boxje zonder batterijen, versterker of zoiets. Dit kan niet zo hard. Voor camping/hotel hebben we een dubbel boxje met batterijen. Die versterkt het geluid.
Ik zal ook een miniboxje die je rechtsreeks inplugt op je mp3-speler (Hema heeft die ook). Geen idee hoe het geluid is. Het is in ieder geval klein.
Kruidvat heeft een luidspreker in bolvorm met een accu. (opladen via usb-stekker) Die kun je omhangen. De mp3-speler hang je erbij. Kosten zijn geloof ik 5 euro.
Ik denk pas echt na terwijl ik typ. de laatste optie is denk ik de beste.

Jakiro

Jakiro

01-06-2009 om 22:57

Heel weinig

Heel weinig MP3/4 spelers hebben zo'n eigen versterking of miniatuurboxjes dat ze geluid produceren zonder extra boxen of een koptelefoon.
Het is naemlijk ook niet zo aardig voor je medemens (ik vind het heel vervelend als er weer iemand voorbijkomt met z'n eigen muziek, op wat voor sterkte dan ook)
Maar het kan met een iets uitgebreidener telefoon. Misschien met contractverlenging een duurdere telefoon aanschaffen en daar de MP3-tjes op zetten.
Ik heb een N95-8G en daar heb ik nog zeeën van ruimte op en er staan inmiddels 200 liedjes op.
Ik luister via de koptelefoon, maar heeft ook een handsfreefunctie en een redelijk eigen geluid.
Jakiro

Katja

Katja

03-06-2009 om 13:37

Ja, wij hebben een goeie..

.. de sansa shaker (besteld bij bol) voor dochterlief. Ter grootte van een zoetjesdispenser en ze loopt er de hele dag mee te zingen/swingen.
Succes
Katja

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.