Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Mooie vogeldag

Daar kan ik nu helemaal blij van worden. Vanochtend tijdens mijn rondje hardlopen, verstopte zich al een boomklever aan de andere kant van de boom. En daarnet zat ik wat doelloos met een kopje koffie naar buiten te staren: pimpelmezen, koolmezen, winterkoninkje, roodborstje, een groep van zo'n stuk of 10 staartmezen. Allemaal binnen een kwartier rondom onze voederplaats. En als klap op de vuurpijl een goudhaantje. die heb ik nog nooit in 't echt gezien!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Rosy

Rosy

06-11-2009 om 19:20

daar kan ik ook zo van genieten.

ijsvogeltje

ijsvogeltje

06-11-2009 om 20:22

Leuk!

Ja, ik kan er ook zo van genieten. Vorige winter hadden we opvallend veel boomklevers in onze achtertuin. Helaas heeft hun 'huis-boom' de laatste storm niet overleefd, ben dus benieuwd of we dit jaar nog wel wat boomklevers op bezoek krijgen.
Mijn zoon van twaalf kwam vorige week helemaal vrolijk terug van zijn hardlooptraining in het bos: hij had twee ijsvogeltjes gezien. Ja, daar kan ik ook helemaal blij van worden.

Geweldig he

Vooral mezen zijn zó leuk. Het tiereliert er hier ook van
Een goudhaantje heb ik een keer op vakantie in Limburg gezien. We hoorden een heel fijn piepje en toen zag ik het beestje zitten, op nog geen meter afstand op ooghoogte in een struik! Hij was helemaal niet bang en bleef een hele poos terug zitten kijken naar ons

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.