Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Monthy python documentaire serie op bbc..wanneer?

Anderhalve week terug zapten we op zaterdagavond toevallig langs de BBC waar een erg interessante documentaire op was over Monthy Python. Interviews met de leden, stukken uit filmas, hilarische beelden van hoe destijds de opnamen waren gemaakt, kortom, erg onderhoudend. Na de docu nog een hele MP film! Leuk! in de gids stond dat het om deel 1 van een documentaire serie ging. Dus hoopvol afgelopen zaterdag weer de tv aan, maar nada, noppes. In de gids stond ook niks. Heeft 1 van jullie het gezien? En weten jullie of en wanneer andere delen worden uitgezonden? (het stond er echt bij in de tv gids, dat het deel 1 was!)

Ingrid

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Geen idee,maar

Ik zag in de gids dat er vanavond een documentaire + film HOLY GRAIL op België 2 (canvas) komt. Vanaf 21.15. Misschien is dit dezelfde docu? Ik ga kijken!! Suus

Ja leuk

was het ! Ik heb hem ook gezien op bbc, mij is niet opgevallen dat er nog een deel zou komen, dus wellicht stond het gewoon fout in jullie gids.

margje van dijk

margje van dijk

14-10-2009 om 11:32

Ja, wij ook!

Man zat er ook naar te kijken terwijl ik iets anders aan het doen was in de kamer en af en toe ook een blik wierp. Was een erg leuke documentaire, ja. Het is mij niet opgevallen dat er nog film(s) volgden.

Margje

Lol

oh het is zo melig, the holy grail...

Maar toch, ook na de zoveelste keer, het blijft zo grappig ! De docu heb ik niet gezien.

Vera*

Vera*

15-10-2009 om 09:04

Docu

Op de Belg was gisteren de docu ná The Holy Grail. Na de film ben ik naar bed gegaan en de docu is opgenomen. Manlief heeft wel de docu gezien en vond het heel vervelend dat na de docu zijn schaatsen nog steeds niet geslepen waren .

Wat hebben schaatsen

nou met monthy python te maken ?

Vera*

Vera*

15-10-2009 om 10:46

Manda

De bedoeling was om zijn schaatsen te slijpen maarja, als de docu zo leuk is dat je wilt blijven kijken.......

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.