Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Lelietje van Dalen

Lelietje van Dalen

07-05-2009 om 20:44

Mogelijkheden voor zelfstandig wonen vader

Mijn (alleenstaande) vader gaat door zijn ziekte behoorlijk achteruit. De pronose is dat hij steeds minder mobiel zal worden en steeds hulpbehoevender. Toch wil hij natuurlijk zo lang mogelijk zelfstandig blijven wonen en leven. Hij zal moeten verhuizen, maar weet niet of hij moet gaan zoeken naar iets gelijkvloers of naar een aanleunwoning o.i.d. Nu ben ik nog helemaal niet thuis in deze materie, maar ik kan me voorstellen dat er in Nederland veel mogelijkheden zijn om het zelfstandig wonen zo lang mogelijk zo aangenaam mogelijk te maken. Al dan niet via particuliere initiatieven, organisaties etc.
Wie heeft er voor mij tips over waar meer informatie te vinden is. Of wie heeft er goede of juiste slechte ervaringen met bepaalde organisaties?
Alvast bedankt,
Lelie

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Lelietje van Dalen

Lelietje van Dalen

12-05-2009 om 13:50

Sorry voor de late reactie

Sorry, Iris dat ik niet eerder reageerde. Bedankt in elk geval voor je berichtje. Ik zal eens gaan kijken hoe dat zit met indicaties e.d. En of er vergelijkbare projecten hier in de buurt zijn.
Als er verder nog iemand is, die me op het spoor van zorg aan huis kan zetten, dan mijn hartelijke dank!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.