Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Mode vraagje

Ik ben nogal simpel wat kleding betreft, dus ik hoop dat jullie kunnen helpen.

Voor een speciale gelegenheid heb ik een zwart topje met ivoorkleurige borduursels en een ivoorkleurige rok. Mogen daar nou zwarte schoenen bij, of horen die in de kleur van de rok?

Dank

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Julia64

Julia64

18-08-2009 om 14:25

Hmmm

Ik zou zeggen zwarte schoenen, maar echt goed beargumenteren kan ik het verder niet, helaas. 't Lijkt me gewoon mooier staan. Als je er een zwarte panty bijdraagt, zou ik in elk geval voor zwarte schoenen gaan.

groet
Julia

Mamvantwee

Mamvantwee

18-08-2009 om 14:49

Even visualiseren

Lijkt me mooi trouwens. In de zomer zou ik er lichte schoenen onder dragen (ivoorkleurig dus), maar zwart mag natuurlijk ook. Lijkt me praktischer, omdat je dan de schoenen vaker kunt dragen bij andere kleding.

Maar ivoorkleurige schoenen staan wel chique denk ik (ik denk even terug aan mijn niet-ivoorkleurige trouwjurk, waar ik ook de lichte kleur uit mijn jurk in mijn schoenen liet terugkomen).

groet, Mamvantwee

Hhhhmmmmmm...

Ik denk....dat het allebei kan.

Overigens ben ik van mening dat zolang je een kelur schoenen kiest waarvan de kleur redelijk prominent aanwezig is in je kleding je altijd wel goed zit. Eerlijk gezegd lijkt mij het 'type' schoen onder een outfit iets waar je veel sneller de mist mee kunt ingaan. Grof? Fijntjes? Open? Dicht? Hakken? Ligt er maar net aan wat voor soort setje het is. lange of korte rok? Soepel vallens of stug? Wijd of strak? Klassiek chique? of hip? maakt allemaal nogal uit, toch?? Maar goed, ik ben een beetje een neuzel in dat soort dingen.

Zus

Zus

18-08-2009 om 21:45

Ja, dat weet ik!

Volgens 'mijn' styliste moeten schoenen dezelfde kleur zijn als je onderste kleding, dus in dit geval je rok. Dit omdat het anders je lijf teveel in stukken breekt, optisch dan, he.

Clarice

Clarice

18-08-2009 om 22:57

Hangt er van af

Wauw, een eigen styliste!

Om antwoord te geven op de vraag: hangt van de kleur kousen af. Als je geen zwarte kousen er bij draagt, staan zwarte schoenen al gauw niet zo fraai (ook wel afhankelijk van de schoen en je benen!) Zou eerder kiezen voor lichtere schoenen.

Ivoor

Ik zou ivoor schoenen wel chique vinden. Mooie schoen met hakje en open teentje met perfect verzorgde nagels. Elegant bij je topje. En geen panty`s als het niet nodig is.En een ivoorkleurig handtasje natuurlijk.

Rafelkap

Rafelkap

19-08-2009 om 08:20

Je lijf in stukken breekt ?!

Ben meteen wakker! hahahahaha
Joh, wees niet bang om je lijf in stukken te breken en koop zwarte, past overal bij!

amk

amk

19-08-2009 om 10:26

Ingridt: hakken

er is nooit een vraag of je hakken aan hebt, (alleen bij het sporten draag je geen hakken. , de vraag is alleen hoe hoog.

Amk....

Met 'Hakken?' bedoelde ik idd 'Wat voor hakken?' en niet 'Hakken of geen hakken?'

Ingrid (hmm. Vandaag op ultraplatte slippertjes.)

Poppy

Poppy

19-08-2009 om 11:40 Topicstarter

Ah shoot

Ik weet het nou nog niet! Afijn, ik heb zwarte schoenen en geen ivoorkleurige (op mijn trouwschoenen na en die doe ik dus mooi niet aan!) dus zwart is voor mij handiger. Misschien toch maar doen omdat de meningen verschillen?

De rok is een soort recht model (a la mantelpak rok) en net iets over de knieeen, geen idee eigenlijk. Ik was niet van plan om een panty aan te doen - ik haat die dingen en met een peuter die altijd op mij klimt of aan mij hangt lijkt me dat niet handig.

Zucht, misschien toch maar mijn gewone kloffie aan voor de doop van onze zoon?

Poppy

Poppy

19-08-2009 om 11:43 Topicstarter

Aaaargh

Wat lees ik nog meer? Perfecte teennagels en handtasjes? Ik moet er niet aan denken, echt waar. Goh ik ben zo un-ladylike... mijn moeder verzucht zich al jaren.

Gewoon lekker

zwarte schoenen aandoen. Mijn schoentheorie is (misschien is het wel een afwijking) dat voeten in principe altijd kleiner moeten lijken. In zwarte schoenen ogen je voeten kleiner dan in ivoren dus zwart.

Groetjes Zorra (die niet eens echt grote voeten heeft maar het toch altijd prettig vind dat haar voeten er poezelig klein uitzien en daar elke schoen op selecteerd)

Poppy

Poppy

26-08-2009 om 09:30 Topicstarter

Zorra

Haha, ik heb maatje 36 dus dat kleiner hoeft niet zo Man heeft maat stoomschip, dat vind ik dan wel niet mooi.

Poppy

Poppy

26-08-2009 om 09:31 Topicstarter

Trouwens

Ik doe denk ik maar gewoon zwart. Geen idee wanneer/of ik ooit die rok nog eens draag dus om er speciaal schoenen bij te kopen is een beetje te gek.

Gelukkig zijn de meningen verdeeld dus het is niet zo dat ik een enorme mode-blunder bega met zwarte schoenen.

Toch jammer....

Ik zag het plaatje zò voor me, mooie ivoorkleurige hakkenschoentjes mèt perfect gelakte nageltjes en dat kleine handtasje....(plaag)

Poppy

Poppy

27-08-2009 om 14:28 Topicstarter

Wil

Mijn moeder zou een hartverzakking krijgen als ze mij met gelakte teennagels èn handtasje ziet

Soms vraag ik me wel eens af of ik niet gewoon een jongen had moeten zijn. Ik zie er vrouwelijk uit maar hou niet van winkelen/kleding/schoenen/handtassen/make-up/beautyfarms etc.

Laatst was ik met vriendinnen uit eten en die hadden het over handtassen van over de 1000 pond. Toen kreeg ik bijna een hartverzakking.

joos

joos

27-08-2009 om 20:19

Petal

dat heb ik nou ook. Vroeger wilde ik ook altijd een jongen zijn en eigenlijk zou ik me nu ook het liefst in mannenkleren hullen. Niet zo dramatisch hoor, maar ik heb gewoon ook niets met dat rijtje dat jij noemt. Heb er ook absoluut geen feeling voor.
Een dagje sauna vind ik dan trouwens wel weer lekker (maar dan hoef ik ook geen hakken en panty's aan).

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.