Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Mere

Mere

20-10-2010 om 18:48

Mode deze winter

Ik ga binnenkort een dagje winkelen. Ik ben niet zo van de mode en de laatste trends maat hou van sportieve / casual / basic kleding (beetje "kak" mag). Wat zijn de trends voor dit najaar en wat moet ik in de kast hebben?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Yta Chalne

Yta Chalne

20-10-2010 om 21:06

Poeh

Wat ik ervan weet (en dat is drie keer niks)(geen idee waarom ik me geroepen voel hierop te reageren ) is het capes en shawls, strakke laarzen (geen uggs enzo)(kan ook persoonlijke voorkeur zijn..) en rokken. En echt bont (yech). Mooie knopen, Russisch militaire looks, meer kleur (geen acht tinten vaalbeige meer)(gelukkig), hakken.

Meer kleur?

" meer kleur (geen acht tinten vaalbeige meer)(gelukkig)"

Nee, inderdaad, je kan nu kiezen uit lichtgrijs, donkergrijs, lila, oudroze, gewoon roze en paars. Ik fleur er helemaal van op

Hoewel, ik liep laatst langs een zaak waar ik wat rode kleding zag hangen. En mijn nieuwe winterjas is blauw, maar dat was goed zoeken.

groeten,

Temet

Wel leuk

Ik houd van grijs en zwart. Vesten in allerlei lengtes en diktes zie je veel. Laarzen. Alle hoogtes. Van enkellaarsjes tot aan de knie. Met hoge hakken of wat grovere laarzen met dikke zolen.
Rokjes met dikke panty en kort jasje, ook leuk. Ik ben nooit zo kooplustig maar ik vind de mode dit jaar wel leuk.

Fijn

wat mij opvalt is veel lekkere dikke vesten en truien dit jaar, allemaal even zacht en warm.

Wat ik leuk vind is de combinatie van een wat langer vest met een kort (geruit) rokje, een legging en laarzen er onder.

ik kan dit jaar ook makkelijk slagen, veel beter dan afgelopen jaren.

reina

reina

22-10-2010 om 07:30

Leuk!

Ik zie veel leuke en draagbare kleren, veel grijs en zwart, ook rood en ook nog paars, vind ik allemaal prima kleuren. Dikke vesten, heerlijk, aleen veel wiol, daar benm ik allergisch voor, dus het wordt even zoeken. Gelukkig hebben niet alle laarzen hakken, want daar mag ik absoluut niet op lopen. Ik draag nu al veel jurken met lange vesten erover, lekker voor de herfst!

Hm, kleur

Ik was op zoek naar een winterjas voor mijn zoon van 7 die van kleur houdt en wat een ramp zeg, alles bij de winkels die wij bezocht hebben was zo saai als het maar zijn kan. We zijn nog wel even bezig vrees ik om een mooie jas te krijgen waar ook iets meer kleur in zit.

An

An

23-10-2010 om 12:23

Geerke,benneton

Ik zag vriendje van zoon met mooie kleurige jas. Ik kijk dan meteen in het label........United colours of benneton. erg mooi.

Groetjes, An

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.