Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Jesse_1

Jesse_1

13-11-2010 om 19:16

Moddervlekken verwijderen

Middelste is keeper, hartstikke leuk, maar afgelopen woensdag kwam hij echt van top tot teen onder de modder van het trainingsveld.
Hij heeft een felgeel keepersshirt, dat ik eerst een nacht in de soda heb gezet en vervolgens heb gewassen mèt de nieuwe vlekverwijderaar van Ariel (dat poeder, toegevoegd aan de was). Helaas, helaas, er zitten nog allemaal donkere vlekken op zijn shirt .
Iemand DE ultieme tip om deze er nog weer uit te krijgen?
Jesse

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
reina

reina

13-11-2010 om 21:03

Vanish

Ik zweer bij vanish, m'n zoon is kok en als hobby knapte hij een oud bootje op, vlekken zat dus Nachtje weken in de vanish, daarna de wasmachine in.

Vera*

Vera*

13-11-2010 om 22:06

Heet wassen

Ik krijg vieze modderige voetbal/keeperkleding ook schoon als ik ze op 60 graden was.

Vera

Jesse_1

Jesse_1

14-11-2010 om 19:48

Kan dat?

Ik zat al te overwegen om het in de 60gr te gooien, maar ik was bang dat ik dan alleen een kabouter-keeper er een plezier mee doe.
Vanish heb ik normaal gesproken in huis, maar dat was op en toen heb ik eens deze Ariel meegenomen. Slechte keus dus , ik ga maar weer een pot of fles aanschaffen.
Bedankt, ik ga mijn best doen er nog wat van te maken.
Jesse

Puck

Puck

14-11-2010 om 21:57

Kan meestal wel

Ook synthetische stoffen zoals sportshirts kunnen vaak prima op 60 graden gewassen worden terwijl er 30 in het label staat. Ik heb het tot nu toe een paar keer met mijn eigen sportshirts gedaan (is namelijk ook heel geschikt om een blijvende zweetlucht eruit te krijgen) en tot nu toe is er niets verkeerds gegaan.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.