Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

angel3

angel3

01-04-2010 om 16:18

Mini muffin vormpjes

Iemand enig idee waar ik die kan kopen? (liefst die wegwerp van papier...)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
sjalot

sjalot

01-04-2010 om 16:26

Hema

In elk geval bij de HEMA, en waarschijnlijk ook wel bij de Blokker.

Gewoon bij de supermarkt

Tenminste bij de AH, Jumbo en Super de Boer. Bij de cakemeel en de versiersels staan ze bij ons.

Meyke

Meyke

01-04-2010 om 17:33

Echt mini

Heb ik van de Makro. Ik neem aan dat je met mini niet de gewone papieren vormpjes bedoelt die je overal kunt kopen. De Makro heeft de kleintjes, in verschillende hoogtes zelfs. Heb namelijk de verkeerde hoogte gekocht Het gaat natuurlijk wel met tig tegelijk.

Hoe mini?

Er zijn hele kleine vormpjes, die zijn vrij makkelijk verkrijgbaar (meen dat Hema en Blokker ze hebben) maar dat zijn vziw eigenlijk bonbonvormpjes. Een tussenmaatje is wat lastiger. Als je in Amsterdam woont zou ik zeggen: Duikelman. En stomtoevallig zag ik ze laatst bij een Marokkaanse supermarkt hier in de buurt, maar daar heb je waarschijnlijk al helemaal niks aan.

Een kookwinkel, dat lijkt me de meest voor de hand liggende plaats eigenlijk. Dille & Kamille misschien, als je die in de buurt hebt?

Groeten,

Temet

angel3

angel3

01-04-2010 om 22:01

Tja

woon in een durrup en heb natuurlijk net bedacht dat ik dat nu (dit weekdn) wil maken
mmmm maar goed hema hebben we wel.... toch es kijken. En inderdaad niet die vormen die bij AH liggen of in het pak zitten. Net ff kleiner....dank!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.