Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Vera*

Vera*

08-06-2010 om 14:07

Mini behaatje gezocht

Bij dochter zijn we het stadium erwtjes en erwtjes op plankjes al ruim voorbij en nu wordt het een beetje lastig. De boel gaat te veel schudden en dat gaat pijn doen, (vooral) bij het sporten.
Nu ben ik al op zoek geweest naar van die strakke hemdjes. Helaas, die zitten niet lekker. Mevrouw houdt niet van STRAK en dat zit niet lekker over haar borstjes terwijl het daaronder eerder los zit. Nu heb ik iets gezien dat lijkt op een mini behaatje. Helaas was haar maat er niet bij maar dat wat gepast is zat wat te strak maar wel lekker. Helaas was het een partijenwinkel en komt het niet meer.
Wie weet waar ik ze wel kan kopen? Ik zoek van die soort mini behaatjes met sluitin achter. Dochter heeft een onderwijdte van 58 cm dus voor echte beha's hoef ik nog niet te kijken (of wel?, waar dan?)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Bastet

Bastet

08-06-2010 om 14:43

Zeeman!

Zeeman heeft leuke,hema ook.
Bastet

Margaretha

Margaretha

08-06-2010 om 15:48

V&d

Vorige week zag ik schattige bh-tjes. Echt mini, zelfs met een voorgevormd cupje.

Ik zag ze vanaf de roltrap dus de maat weet ik niet, maar het leek me iets voor meisjes van 10 of 11 jaar.

Ze hingen op de pyama- en ondergoedafdeling voor kinderen. Dus niet bij de lingerie afdeling voor dames.

Succes met de zoektocht.

Marie

Marie

08-06-2010 om 16:16

Hema

Hallo
De Hema heeft ook "first-bra"'s.
Trouwens mijn meiden droegen het liefst van die topjes en die verkopen ze tegenwoordig bijna overal.
http://www.hema.nl/nl-nl/winkel/kind/ondergoed/2pak_top-(19363499).aspx
Die van de H&M vinden ze het lekkerst zitten.
Succes

evy

evy

08-06-2010 om 16:33

Ervaring

Mijn dochter is nu 13 en heeft nu een echte BH maar we hebben lang gebruik gemaakt van bh's in de vorm van een heel kort hemdje met een elastisch band eronder.
Die kocht ik bij Livera. Daar hebben we nu ook de echte gekocht. Die zijn licht voor gevormd en dat is omdat je anders bij een t-shirt de tepels er door kunt zien en dat wordt doorgaans door de dames niet op prijs gesteld.

Succes Evy

Annet

Annet

08-06-2010 om 18:44

H&m en zeeman

H&M heeft fijne topjes in neutrale kleuren (wit, zwart, grijs).
Zeeman heeft leuke first bra's met slipje. Ze zijn er vanaf maat 70AA. Maar die vallen absoluut smaller dan een 'echte' 70 BH.
Ik zou daar zeker een setje kopen. Ze kosten 5 euro. Ook al kan je dochter ze nog niet aan, dan kun je wel in de gaten houden wanneer ze ze wel aan kan.

Vera*

Vera*

08-06-2010 om 21:46

Tips

Bedankt voor alle tips. De Hema had hier niet wat ik zoek en de Zeeman ben ik helemaal vergeten en daar zal ik morgen eens langsgaan. Verder gaan we er een leuk shop moment in de naburige stad van maken, dat is ook altijd leuk.
Het lastige is dat dochter wel de leeftijd maar niet echt de lengte/maat heeft voor een beha(atje). Ze zal nog flink in omvang moeten toenemen om een 65a(a) te passen.

60aa

Ik heb zelf jaren gelopen met 60aa van Boobs en Bloomers. Gewoon bij Livera. Weet niet of ze ze nu nog hebben. Na jaren (door dikte) op 90 gezeten te hebben, zit ik nu weer op 70C en dat is ook niet makkelijk

Vera*

Vera*

09-06-2010 om 11:05

Mamarijke

De beha's van Boobs en Bloomers, dat waren mijn eerste beha's. Livera zet ik ook op het lijstje.

Topje

Topje

09-06-2010 om 11:45

Hunkemuller

Mijn dochter heeft wel hemdjes/topjes. Maar die van Hunkemuller zijn erg goed van kwaliteit en een heel klein beetje voorgevormd. En zij dweept ermee. Ze kosten een tientje per stuk en zijn er in het zwart en wit. Maar als ik me goed kan herinneren hebben ze van dezelfde lijn, aan hetzelfde rek, ook kleine BH's.

Topje

Topje

09-06-2010 om 11:54

Hunkemuller

Mijn dochter heeft wel hemdjes/topjes. Maar die van Hunkemuller zijn erg goed van kwaliteit en een heel klein beetje voorgevormd. En zij dweept ermee. Ze kosten een tientje per stuk en zijn er in het zwart en wit. Maar als ik me goed kan herinneren hebben ze van dezelfde lijn, aan hetzelfde rek, ook kleine BH's.

He, goed draadje! hier ook zo'n startende dochter!

Toevallig heb ik recent een soort BH-tje gekocht bij Esprit; http://www.esprit.nl/?LKZ=NL&camp=NL_IC_GG_SB_40_001
Heeft dus geen AA/70 maten maar dochter heeft maat 164 en die zit prima.
Vorige week bij de HEMA zo'n starters-BH'tje gekocht. Geen voorgevormde cups (vindt zij - en ik - nog veel te heftig) maar een beetje een topje in de vorm van een BH. Leuke felle kleurtjes ook dus best leuk als een bandje onder een T-shirt vandaan piept.

Zeeman had ik nog niet aan gedacht, ga ik zeker snel even kijken. Hier idem; 12-jarige die stadium erwten/plank duidelijk is ontgroeid, en mn voor het sporten (paardrijden, volleybal, gym school) maar nog niet genoeg heeft voor een echte BH.
Ik lees dus mee!

Mare

Duitsland & hema

Bij de Hema hebben ze hele kleine 'starters'-bh'tjes.

Vorig jaar waren wij in Duitsland en Oostenrijk, en daar verkopen ze ondergoed van het merk Skinny. En die hebben hele kleine bh'tjes, in allerlei leuke kleurtjes en motieven. We hebben er toen gelijk een aantal gekocht. Zitten erg goed en blijven ook goed in de was.

Mocht je toevallig over de grens gaan binnenkort, is het misschien een tip?

Groet, Moppeke

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.