Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Milkshake

Ik kan me van vroeger herinneren dat je bij de supermarkt een soort pakjes kon kopen waarmee je heel makkelijk een milkshake kon maken.

Bij de AH bij ons in de buurt keken ze me aan of ik gek was! Wie kent dit en weet bij welke winkel dit nog te koop is?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Puck

Puck

16-06-2010 om 20:19

Wat bedoel je

Het zegt me zo op het eerste gezicht niets: een pakje waarmee je een milkshake kunt maken.
Ik ken wel de milkshakes van de Aldi: die zet je in de koelkast, even schudden, rietje door het deksel prikken en klaar. Is dat iets wat je bedoelt?

Poeder

Ja, da's gewoon van dat poeder waar je chocolademelk van maakt, maar dan met een andere smaak toch?
Had je vroeger van Nesquick.
Ik zag gisteren bij de Jumbo grote zakken van een Duits merk staan. Bananen- en aardbeismaak.

Hadewich

Hadewich

17-06-2010 om 22:19

Zelf maken

Zelf maken inderdaad, heerlijk! Vergeet dan niet het deksel op de blender te doen....Wij konden de chocomilkshake van het plafond schrapen!

Hmmmm

Vanilleijs, melk en banaan, in de blender en voor het serveren nog een sliert chocoladesaus er door heen. Lekker!

Heerlijk!

Heerlijk die milkshakes en smoothies. Geweldiig ook om al het iets te rijp geworden fruit (bananen, aardbeien) er doorheen te pureren. Ik houd namelijk helemaal niet van bruine bananen, maar door zo'n shake smaken ze nog prima.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.