Herfstvakantie tip: deze avontuurlijke gezinscamping midden in de natuur is magisch
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

toekomstige middelburger

toekomstige middelburger

07-07-2010 om 19:31

Middelburg -vrouwenpolder

Even een vraagje voor degene die beter bekend zijn op Walcheren dan ikzelf. Kun je de komende maanden (tot eind van het jaar) gemakkelijk met de auto van Vrouwenpolder naar Middelburg komen? De afsluiting is toch enkel maar bij de toegangsweg van Serooskerke?
De reden van die vraag is dat wij tijdelijke woonruimte moeten hebben in het najaar, omdat het oude huis dan al verkocht is en het andere huis op Walcheren nog niet helemaal af is. En nu zitten we aan een vakantiewoning in Vrouwenpolder te denken.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Tirza G.

Tirza G.

07-07-2010 om 22:14

Goed te doen

Ja hoor, dat is heel goed te doen. Het geeft wel iets stremming/vertraging (werkstoplichten, werkverkeer) maar omdat het toeristenseizoen dan al grotendeels voorbij is zal het allemaal wel loslopen. Er zijn wel wat omleidingen, maar echt totaal afgesloten wordt het volgens mij niet.

Tirza

Andere kant?

Ik weet niet vanaf wanneer je daar wil gaan huren, in Vrouwenpolder, maar je kan natuurlijk ook een vakantiewoning richting Goes zoeken.
Om van de kust naar M'burg te rijden is in het toeristenseizoen een crime vind ik, vanaf de andere kant is dat veel sneller. Ga je toevallig wonen in de Mortiere en werken in M'burg dan is een vakantiewoning in bijvoorbeeld Heinkenszand beter te doen, zit je zo op de A58.
Maar wie weet heb jij helemaal geen problemen met drukte op de weg of ga je aan de kust werken?

toekomstige middelburger

toekomstige middelburger

08-07-2010 om 18:44

Middelburg

fijn, dat Vrouwenpolder te doen zou moeten zijn, een beetje verkeershinder is niet erg. Nu is onze reistijd meer dan een uur!
We gaan huren in de periode na de herfstvakantie tot ongeveer half december dus eigenlijk compleet buiten het toeristenseizoen, scheelt ook weer in de prijs. Wij werken allebei heel dichtbij -50 meter ?- het station in Middelburg, tussen spoor en kanaal. En zoon moet op dat moment ook naar zijn nieuwe school in de Stromenwijk gebracht worden, vandaar dat de kant van Heikenszand afvalt, want dan moet ik 's ochtends twee keer de brug over. Dus vandaar dat we voor een vakantiewoning eerder kijken naar da kant van Koudekerke of ten noorden van Middelburg. De papa moet bovendien het werk met openbaar vervoer kunnen bereiken anders wordt het logistiek helemaal een zooitje, vandaar dat vele mooie parken afvallen
En nee, het wordt geen Mortiere maar helemaal in het Noorden van de gemeente Middelburg wat volgens de eigen inwoners geen Middelburg meer is.
Maar allebei bedankt voor de info

Afgelopen weekend nog

zonder al te veel problemen van Middelburg naar Vrouwenpolder gereden. Er staan wel een paar extra verkeerslichten, maar ondanks het mooie weer geen op onthoud gehad. Maar ik lees dat je alweer buiten het echte toeristen seizoen gaat. ROnd de herfst zou het helemaal geen probleem moeten zijn. Ik woon er zelf niet, maar mijn schoonmoeder en schoonzus met gezin wonen in Middelburg dus we komen er regelmatig.

groetjes Muppet

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.