Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

prulleke

prulleke

29-01-2011 om 21:05

Met spoed kapster gezocht Oefenkopervaringen gevraagd

i.v.m. ongeduldige dochter.

Mijn dochter van 10 wil van haar verjaardag geld een echte kappers oefenkop kopen met echt haar.
Ze wil een kop waar je ook met een krultang krullen kan maken.
Nu hebben ze op de site www.oefenkop.nl poppen vanaf 47,50. We willen graag weten of je bij deze poppen ook de haren kan krullen. Bij de duurdere poppen staat er specifiek bij dat je ze kan permanenten. Dat hoeft dus niet, ze wil gewoon krullen kunnen maken.

Wie heeft er ervaring en kan ons verder helpen?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
An

An

30-01-2011 om 11:05

Geweldig idee

Ik heb geen antwoord op je vraag maar wat een geweldig cadeauidee. bedankt, dochter wordt over 2 maanden 10. Had nog geen idee.

Groetjes, An

Aïda

Aïda

30-01-2011 om 12:42

Kijken

je moet kijken of het echt haar is. Wanneer dat vermeld word dan kan je met krul/stijl tangen aan de gang.

Het is wel dan wel handig als je er een standaard bij koopt, dan kan ze de kop op een tafel bevestigen, dan kan ze er makkelijker van alles mee doen. Als ze hem in haar schoot moet klemmen dan is de pret snel voorbij.

Het is jammer dat ik in september tijdens mijn verhuizing 3 koppen heb weggegooid.

Aïda

Aïda

30-01-2011 om 12:42

Kijken

je moet kijken of het echt haar is. Wanneer dat vermeld word dan kan je met krul/stijl tangen aan de gang.

Het is wel dan wel handig als je er een standaard bij koopt, dan kan ze de kop op een tafel bevestigen, dan kan ze er makkelijker van alles mee doen. Als ze hem in haar schoot moet klemmen dan is de pret snel voorbij.

Het is jammer dat ik in september tijdens mijn verhuizing 3 koppen heb weggegooid.

prulleke

prulleke

30-01-2011 om 15:35

Hoi an en aida

An, het is zeker een leuk cadeau. Ze kwam er zelf mee. Ze is altijd met iedereen haar haar bezig en ze heeft al jaren een speelgoed kappop, maar dat is natuurlijk niet echt en dat haar kan je niet krullen met een krultang en raakt op een gegeven moment zo in de klit dat je er niets meer mee kan.

Aida, er staat bij dat het 100% echt haar is, dus we gaan er maar van uit dat je het echt kan krullen. Ze heeft er ook een standaard bij gekocht, ze had precies genoeg geld gekregen voor haar verjaardag. Nou ja precies, papa en mama betalen dan de verzendkosten maar.

Bedankt voor de reactie.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.