Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Petra-

Petra-

17-05-2009 om 16:56

Met spoed gezocht: restaurant op texel

Morgen gaan we voor een midweek naar Texel. Donderdag zijn we 12 en 1/2 jaar getrouwd. Onze kids zijn al wat ouder, 10 en 11 maar in welk restaurant gaan we eten?

Hebben jullie tips?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Kaaskopje

Kaaskopje

17-05-2009 om 17:13

Op de bonnefooi

Je komt op Texel om in de restaurantjes, dus ik zou gewoon een wandelingetje of fietstocht maken, de prijslijsten vergelijken en kijken waar het je gezellig lijkt. Zo hebben wij dat ook gedaan een paar weken geleden. Specialiteit van dit moment is lamsvlees. We hebben op weg terug naar de boot nog geluncht bij een restaurantje in Den Hoorn, ik weet de naam niet meer, maar tegenover een winkel. Goedkoop en lekker.

De koog

Quinty's in de centrale winkelstraat in de Koog heb ik goede herinneringen aan. Je kan er in alle stijlen eten (Mexicaans, streekgerechten, pannenkoeken etc), maar ondanks al die verschillende gerechten is het allemaal lekker en vers. Heb goede herinneringen aan de asperges en de kinderen hadden een pizza die supervers was. Hebben ook een enorme speelhoek, maar misschien zijn jouw kinderen daar al een beetje te groot voor.

Vuurtorentje

Vuurtorentje

17-05-2009 om 17:55

Pannenkoeken

1e keus: Klif 23, Den Hoorn.
2e keus: een van de restaurants in de Kikkertstraat in De Cocksdorp. Ik weet helaas niet meer hoe het heet. Als je vanaf de zee komt zit dit restaurant aan de rechterkant. Een beetje aan het eind.
In beide restaurants hebben ze heerlijke pannenkoeken met Texelse kaas en lamsham. En nog veel meer natuurlijk!

amk

amk

17-05-2009 om 18:35

Prijzig maar erg goed

't pakhuus, aan de haven in Oudeschild

http://www.texelsuites.com/restaurant_nl.html

Echt heerlijk vis eten daar. Ik ga er speciaal voor naar Texel.

Theater

voor een theater-restaurant: klif 12 in Den Hoorn.
http://www.klif12.nl/

12 balcken in den burg

Tegen over de Hema.

Goede sfeer, heerlijk eten voor een leuke prijs.
Is een soort van eetcafe.
Onlangs nog de salade gegeten met geitenkaas. Verrukkelijk!

De koog

La Cassarole midden in De Koog. Jammie, jammie. Wij hebben daar een paar jaar geleden werkelijk heerlijk gegeten. Toendertijd niet heel duur. Met allerlei typisch texelse dingen. Als je daar heen gaat, probeer vooral de texelse koffie (koffie met een juttertje)
Veel plezier, Pukkie

Petra-

Petra-

22-05-2009 om 21:13

Er was Proeverij in Den Burg, helmaal leuk! En daarna zijn we bij Paal 17 aan het strand beland, het was prachtig weer en hebben daar heerlijk gegeten!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.