Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Bellefleur

Bellefleur

22-06-2011 om 09:56

Met een groep naar openluchttheater, wat neem ik mee?

Om mijn verjaardag op een andere manier te vieren, heb ik 20 kaartjes besteld voor een openluchttheater. Ik verheug me er op familie en vrienden mee te nemen. Het lijkt me leuk om voor iedereen een pakketje te maken, met wat te eten en te drinken. Mijn ervaring is dat het een lange zit is, en dat het fijn is iets te eten mee te hebben. Hoe pak ik dat aan? Ik heb in mijn hoofd een soortemet picknickmandjes mee te nemen, maar ik ben bang dat dat te duur wordt. De kaartjes alleen al zijn een behoorlijk bedrag. Voor kussentjes en regenkleding moeten ze zelf zorgen.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Hoe laat?

Als het niet echt etenstijd is zou ik plastic glaasjes en een paar flessen wijn/fris meenemen en dan nog iets te knabbelen.

Of als dat onhandig is voor elk persoon een doosje/zakje maken met blikje/pakje drinken, zakje chips, belegd bolletje?

Leuk idee trouwens.

Grote boerenzakdoeken

anders knoop je het eten in een grote boerenzakdoek. Broodje, wat te drinken en een snackje ofzo.

groetjes van Purk

Annet

Annet

22-06-2011 om 15:02

Koeltasjes

Bij de Wibra zag ik kleine koeltasjes in leuke kleurtjes. Ze kosten 1,50 per stuk. Er passen 6 blikjes in,dus een mooi formaat voor een pakketje eten en drinken.
Mijn kinderen gebruiken ze voor de lunch om mee naar school te nemen als het flink warm is buiten.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.