Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Dendy Pearson

Dendy Pearson

18-08-2010 om 18:34

Meccano auto

Hoi,

Voor onze bijna jarige dochter willen we een radiografische meccano-auto kopen. Dat is wel iets voor haar. Maar we kunnen nergens vinden hoe hard zo'n ding kan gaan. Heeft iemand van jullie van een idee?

grt Dendy

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Hoe hard?

Dat weet ik eigenlijk niet. Maar bereid je voor op veel ellende bij het in elkaar zetten. Mijn zoon kreeg hem voor zijn achtste verjaardag. Ondanks dat hij technisch veel handiger is dan ik, moest ik het overnemen - je moet op veel momenten meerdere metalen plaatjes krachtig tegen elkaar aan drukken en dan een moertje om een schroefje zien te draaien - zonder dat alles weer uit elkaar springt. Ik werd er niet blij van!

Maargoed, hij rijdt net zo hard als vergelijkbare autootjes in mijn herinnering... het is alweer een jaar geleden dat ik hem in actie zag, hij vangt nu vooral stof bedenk ik me. En ik weet eigenlijk niet waarom, zal eens vragen (soms hebben die dingen een slechte besturing of batterij snel leeg, dan wordt er niet graag mee gespeeld, maar ze vertellen dan niet aan ons wat er loos is).

Dendy Pearson

Dendy Pearson

19-08-2010 om 20:01

Hmmm

Nadat we op internet nog eens links en rechts erover gelezen hebben, kopen we het toch maar niet. Erg veel werk om in elkaar te zetten ( vinden wij verder wel leuk) en het schijnt dat een nikko auto veel beter rijdt. En daar gaat het uiteindelijk toch om.

grt Dendy

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.