Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Matras van 1.90 bij 80? en lattenbodem?

Mijn moeder is zo lief geweest om van een dubbelslaper (via marktplaats gekocht) een safaribusbed te maken. Maar nu kan ik nergens een lattenbodem of matras vinden van die afmetingen. Heeft iemand een idee? Liefst omg den haag. Ivm bezorgen of aangangwagen regelen.
Alvast bedankt!

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Maxime.M

Maxime.M

28-09-2010 om 09:41

Kwantum

Bij de kwantum kan je matrassen op die maat kopen, kijk maar eens op de site. Je moet wel even bij "meer informatie' klikken, want anders krijg je alleen de standaard maat van 80x200 in beeld.
Lattenbodems hebben ze daar ook, misschien wel meteen in de maat 190 maar anders zou ik daar gewoon 10 cm van af zagen.

mamalo3s

mamalo3s

28-09-2010 om 11:33 Topicstarter

Verkeerd gemeten.

Ze belde net dat het 1.90 bij 80 moet zijn. Zal zo is op de site van kwantm kijken of ze die ook hebben. Alvast bedankt!

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

mamalo3s

mamalo3s

28-09-2010 om 11:35 Topicstarter

1.90 bij 90

verkeerd getypt. Sorry

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Margriet*

Margriet*

28-09-2010 om 17:24

Vaak

kun je bij een lokale bedden winkel alles op maat bestellen en komen ze het nog thuis brengen ook.

Mieke

Mieke

28-09-2010 om 18:14

Ikea

heeft volgens mij wel die maat. Kijk maar eens op de site.
Groet,
Mieke

Janeway

Janeway

29-09-2010 om 13:38

Ikea niet

Toevallig vanochtend bij ikea geweest voor een matras, de lengte van Ikea matrassen is minimaal 2.00 wat je zou kunnen doen als je echt niet slaagt, 10 cm van een matras af snijden. En dan het tijk er weer overheen.

Mover

Mover

29-09-2010 om 16:49

Concord in dh

Bij Concord bedden kan je matrassen op maat laten maken, dat weet ik van de aanplakbiljetten op het raam van hun winkel bij ons in 010. Misschien kunnen ze ook wel lattenbodems maken.
Ze zitten o.a. bij de Megastores.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.