Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Polly Shearman

Polly Shearman

26-06-2010 om 10:20

Marktplaats?? betalen voor advertentie?

Ik wil zojuist een advertentie op Marktplaats gaan zetten, zoals ik in het verleden vaker heb gedaan als ik iets wil verkopen, nu blijkt ineens dat ik daarvoor moet betalen?!??!?!
9 euro!!! om een travelcot te verkopen????
Dat is toch van de zotte!?!? wie heeft dat bedacht? sinds waneer is dat, en waarom???
En waar kan ik mijn spullen nog wel gratis verkopen?

groet, polly

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Al heel lang

marktplaats heeft al heel lang rubrieken waar je voor moet betalen,misschien kun je tweedehandsnet proberen?of speurders?

wat is trouwens een travelcot?

Polly Shearman

Polly Shearman

26-06-2010 om 10:25

Zo'n pup op tentje

Voor baby's en peuters zodat ze veilig en beschermd kunnen slapen IN je eigen tent, ook te gebruiken als box.
anyway! als ik de advertentie bij kamperen zet, betaal ik 9 euro!?!?!? en als ik hem bij kinderen en baby's zet betaal ik niks!?!?! wat is dat toch voor rariteit!!

groet, pol

Fleur Mas

Fleur Mas

26-06-2010 om 10:40

Ik ook

En inderdaad zijn sommige rubrieken nog wel gratis,maar voor de andere is het 9.00 euro
Ik vind het echt teveel,
groet

Polly Shearman

Polly Shearman

26-06-2010 om 10:59

Geplaatst

advertentie inmiddels geplaatst in een rubriek die wel gratis was, nu maar hopen dat potentiele kopers hem daar wel kunnen vinden.

groet, pol

Tijgeroog

Tijgeroog

26-06-2010 om 12:48

Geruststelling

Ik heb mijn travelcot gevonden in de rubriek baby's en kinderen, het kwam geeneens in me op om bij kamperen te zoeken. Want we gebruiken de travelcot wel in de tent (daar hebben we 'm ook voor gekocht), maar ik zie het toch als logeerbedje/kinderartikel.
En ik gebruik als zoekterm travelcot, dan duikt ie ook wel op. Dus je verkoopt 'm wel.

Per ongeluk web site in je advertentie?

Dit hadden wij een keer, een website in de advertentie vermeld, toen kostte het geld, naam website eruit gehaald en toen was het gratis.

Polly Shearman

Polly Shearman

28-06-2010 om 19:33

Nee hoor

Ik heb niet eens een website
ik heb de advertentie gratis kunnen plaatsen, maar nog geen reakties gehad!>!? hmm??

Nasha 1st

Nasha 1st

28-06-2010 om 20:38

Sommige rubrieken

moet je inderdaad betalen, dat klopt...

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.