Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

May

May

17-06-2009 om 12:12

Mariologo op petjes maken

Voor het mario-feestje van zoon heb ik rode petjes gekocht. Ik wil daar een witte cirkel op maken waar ik met textielstift weer een rode M op zet (witte M is volgens zoon geen optie, want 'dat heeft mario niet, mamma'.) Wat voor spul kan ik gebruiken om snel witte cirkels te maken.. Ik ben nou ook weer niet zo handig met de naaimachine dat ik ze ga zigzaggen ofzo.. Ik zoek eigenlijk van die opstrijkapplicaties, maar dan gewoon witte, weet iemand of die bestaan?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Minnie

Minnie

17-06-2009 om 12:48

Misschien

Stukje stof rondknippen, daar de letter op schilderen (ik heb Mario-buttons gemaakt met niet de M op de pet maar de letter van de voornaam van de kinderen), en dat met spuitlijm op de pet plakken. Niet een heel blijvende oplossing, maar misschien wel de makkelijkste.

En anders zou ik kiezen voor textielverf (wit, is behoorlijk dekkend!) en daar weer de letter opschilderen. Wel iets meer werk, gok ik.

amk

amk

17-06-2009 om 15:15

Vilt

vilt in 2 kleuren kopen, wit en rood.
Rode letter op vilt plakken.
en vervolgens de witte cirkel op de petjes plakken.

Wilma

Wilma

18-06-2009 om 10:26

Hier ook gedaan, textiellijm

Wij hebben dat ook gedaan (nouja, oma heeft 't gedaan), mijn zoon en vriend waren Mario en Luigi met carnaval. Een wit rondje en de letter M, uitknippen en opplakken met goede textiellijm.

Vergeet de snor niet, maakt 't helemaal af!

Veel plezier,

Wilma

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.