Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

snuffie60

snuffie60

27-05-2011 om 13:29

Margje en amar over azor

Als ik in het forumarchief lees over azor kom ik jullie namen tegen en het vermoeden dat we in hetzelfde deel van nederland wonen. Ik kan in mijn omgeving geen dealer vinden die een fiets heeft staan om uit te proberen. Voor ik naar hoogeveen ga, zou ik graag horen hoe jullie dit opgelost hebben.....Ik woon grofweg in het gebied tussen enschede en doetinchem.
snuf

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
margje van dijk

margje van dijk

27-05-2011 om 18:45

Gewoon in mijn woonplaats

Ik kon de Azor gewoon in mijn eigen woonplaats aanschaffen. Er is hier een fietsenzaak die ze gewoon heeft staan, en via wie je precies de fiets van jouw keuze kunt bestellen.

Heb je uitgevogeld waar ik precies woon? Mail me anders even op [email protected]

Margje

snuffie60

snuffie60

27-05-2011 om 19:23

ik denk dat ik het gevonden heb en daar zit inderdaad een dealer die azor genoemd heeft ( als zijnde een dealer met voorraad). Dit is toch nog behoorlijk uit de richting. Hoogeveen zou dan in de afweging afstand/ keuzemogelijkheden aantrekkelijker zijn.
Ik weet ook nog niet echt wat ik wil. ( ja, proberen of ïe net zo lekker fietst als m'n huidige). Verschillende frames hebben soms ook weer net verschillende maten, hoeverre is dit van invloed. Ik heb ook de neiging om uit verschillende pakketten dingen te nemen die niet los op de extra lijst staan..is dit mogelijk.
snuf

Shifra

Shifra

29-05-2011 om 00:29

Voorheen

...amar. Ik heb een azor dealer in A'doorn bezocht maar was niet onder de indruk van wat hij had. Het was nogal bewerkelijk begreep ik van die eigenaar daar om de fiets samen te stellen die ik zocht, hij leek niet echt te willen verkopen en had maar 2 voorbeelden van azor fietsen staan die ik kon bekijken.
Ik ben er uiteindelijk dus niet mee verder gegaan.
Heb trouwens ook nog een keer een beginnende dealer in Lochem bezocht, maar die had helemaal niks in huis.
Uiteindelijk heb ik dus maar een ander type fiets in mijn eigen stad gekocht.....groet van shifra

snuffie60

snuffie60

31-05-2011 om 18:57

Het blijft me bezig houden

Ik heb de folder nu al vele malen gescrolld en ideetjes zijn er al wel....MIsschien dat ik binnenkort in de buurt van een dealer kom om even een indruk te krijgen.
Wat ik jammer vind is dat je brede (comfortabeler) banden alleen in de nostalgische serie vindt. Ik denk over de boundless/standaardframe en oma/zwanehals met terschelling. Beide ook weer met de nodige plussen en minnen. in ieder geval nexus 8, brooks/leren zadel=altijd beschermen tegen regen, verlichring op bagagedrager, niet op spatbord. Kindervervoer is in principe niet meer nodig. De meeste frames zijn er in 49 en 55 ( ik heb nu 53.., 1.66).
Ik las op dit forum over iemand met een heavy duty/zwanehals met voorrek. Met dit voorrek kan ik niet vinden. Zou je beter remgedrag met een im70 merken?. Hoe zou het lijken om een verstelbaar stuur op een klassiek model te zetten? Heb je voor het verstelbare stuur wel of geen gereedschap nodig? Is het mogelijk om de merknaam niet op het frame te krijgen???
snuf

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.