Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Helen

Helen

03-10-2009 om 11:17

Mare: zwart fluwelen colbert..

Het werkt dus echt zo..! Gisteren in de Bijenkorf liep ik tegen zwart fluwelen colberts aan en het schoot meteen door me heen.. "Hé, dat is het colbert van die vrouw op het forum!"

Dus Mare, als je dit leest... Bij de Bijenkorf, merk Bijenkorf collectie, in zwart, paars en pauwblauw... Ik heb niet naar de lengste gekeken maar wel zijn ze zonder biesjes of anders.. In de dolle dwaze dagen kostten ze gisteren 55 euro. Volgens mij is het morgen uitverkoop van de restjes.. En je kan ook online kopen schijnt het.

Hopelijk slaag je!!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Jahaaa helen!

Wat goed van je!
Als redelijk actieve shopper (understatement wat mijn man betreft haha) pluis ik de Bijenkorf boekjes altijd helemaal door. Zag 'm ook staan, maar dacht gelijk; he verdorie; weer zo'n korte! Ik wil 'm nl het liefst tot iets over mijn heupen.

Gewapend met lijstje met zaken (net naar nieuwbouwwoning, dus er stond een hoop in categorie 'wonen' op mijn lijst). Bepakt en bezakt (oa 3 kapstokken etc.) thuisgekomen kom ik erachter dat ik vergeten ben om toch even te kijken naar het colbert. Niet getreurd; heb 'm inmiddels via bij.nl besteld. En ben nu in zeer gespannen afwachting natuurlijk, dat snap je. Oh ja, gewoon in het zwart dus. Al was die blauwe kleur ook wel heel eye-catching moet ik zeggen, ik denk dat ik aan een neutraal zwarte veel meer heb.

Het is nog steeds niet helemaal m'n droomcolbert - daar blijf ik naar speuren. Die valt nl mooi over mijn heupen waardoor ik met een simpele bloes en mooie laarzen een heel eind kom. Met mijn toch stevige heupen zal ik met zo'n korter jasje toch niet snel een spijkerbroek eronder aandoen naar m'n werk.
Maar; wie weet.
Ik houd je op de hoogte. En wat vreselijk aardig dat je midden in de DDD-drukte ineens aan mij dacht.
Haha, dat OOL, dat weet toch wat maar ja, het werkt dus wel!

Mare

Helen, ik heb 'm!

Had 'm online besteld dus moest even wachten.

Erg mooi jasje hoor! Diepzwart, mooie pasvorm, sluit mooi aan in taille.
Jammer dat hij niet over de heupen valt... maar ja. Heb 'm al aangehad naar m'n werk precies zoals me voor ogen stond; stoere laarzen, mooie vale spijkerbroek, simpele witte bloes en HET jasje! Top hoor.
En omdat de Bij wat vertraging had gehad met versturen kreeg ik zowel verzendkosten (3,95) als 10,00 extra retour. Al met al dus een jasje van 45 euro. Helemaal blij mee!

Al blijf ik af en toe speuren naar dat langere colbert/blazer jasje van fluweel... je moet iets te zoeken overhouden toch

Mare

Helen

Helen

14-10-2009 om 21:08

Whoehoe!

Heb ik mijn goede daad ook were gedaan. Helemaal fijn voor je!! Mocht ik ooit een lange tegen komen... Vergeten doe ik jou en je colbert niet meer!!

Dat je bij iedere zwart-fluwelen-colbert-dragende vrouw

voortaan denk 'mmmmh. Mare???'

Helen

Helen

15-10-2009 om 21:06

Haha

nu helemaal!!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.