Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Emma B

Emma B

14-06-2010 om 08:46

Manda (kleertjes)

Hoi Manda, jij had kleertjes aangeboden een hele tijd geleden (om mee te nemen naar Afrika) maar het lijkt erop dat ik helemaal volgepakt zit. Ik neem op verzoek namelijk ook een paar one-minute tentjes mee, schoenen en weet ik veel wat voor "zooi" allemaal, dus volgens mij zit ik al aan mijn max!
Maar toch heel erg bedankt voor je aanbod!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Emma

nou geweldig, waar ga je naar toe ?

Nog maar weer even pleegzorg

In datzelfde draadje brak ik toen in met mijn verhaal over vrienden die in de pleegzorg zitten en ook altijd spullen kunnen gebruiken. Van Manda en Lou kreeg ik pakketten vol prachtige spullen die een mooie nieuwe bestemming hebben gekregen bij kinderen in de crisisopvang.
Alles blijf ook daar heel erg welkom!

Stoepkrijt

mocht ik weer een volle verhuisdoos aan spullen hebben en mijn vaste goede doel niet kan (die komt het ophalen, scheelt mij verzendkosten) dan mail ik je weer.

Bastet

Bastet

14-06-2010 om 16:34

Stoepkrijt

Kun je mij daareven over mailen,die kleding voor pleegzorg? groetjes,bastet. syldsk apestaartje casema punt nl

Ja, ook voor pubers

Mijn vrienden hebben zelf een pleegking van 6 en doen crisisopvang voor kleintjes, maar ze hebben nauw contact met de organisatie en die kan alles gebruiken, van babyspullen tot tienerkleding.
Ik mail Bastet even.

Tja

Ik zou wel willen dat ik meer kon doen. Maar ik ben zelf totaal niet in de positie om kinderen op te vangen. Vandaar dat ik zo mijn steentje probeer bij te dragen. Als je die verhalen hoort, hoe sommige ouders met hun kinderen omgaan, zou je die kinderen het liefst allemaal in huis willen nemen. In het begin wilde ik meteen ook de ouders standrechtelijk executeren, maar die zijn zelf vaak verslaafd en ook mishandeld in hun jeugd. Toch vind ik het verschrikkelijk dat er in ons land nog steeds kinderen zijn waarvan de nagels en haren door ondervoeding niet meer groeien. Bij mijn vrienden kwam pas na maanden gezonde voeding de groei van het kindje weer op gang. Ongeveer tegelijk met het heugelijke feit dat het kind niet meer doodsbang wegdook als iemand per ongeluk een onverwachte beweging maakte.
En dan heb ik het nog niet eens over die arme baby met brandwonden van peuken op zijn armpjes en beentjes, die midden in de nacht in alleen een luier bij mijn vrienden werd gebracht. De pleegvader zegt wel eens tegen mij, als ik loop te 'klagen' dat het zo moeilijk is om een goede school voor mijn prepuberella te kiezen of dat prepuberella zo eigenwijs is: "Als dat jouw problemen zijn, ben je een gelukkig mens en je kind ook." En zo is het natuurlijk!

Bastet

Bastet

16-06-2010 om 07:19

Jeetje stoepkrijt

Ik wist dat het erg was,maar zo erg....kippevel!!
Bastet

Asa Torell

Asa Torell

16-06-2010 om 21:42

Stoepkrijt

Ik heb ook wel wat spullen om op te sturen, zou je me willen mailen op [email protected]?

Asa

Je hebt mail.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.