Herfstvakantie tip: deze avontuurlijke gezinscamping midden in de natuur is magisch
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Mutsig

Mutsig

08-09-2010 om 15:45

Man gaat op zakenreis in herfstvakantie

Mijn man gaat een week op zakenreis in de herfstvakantie (dit laatste ontdekte ik tot mijn schrik). Dus ben ik helemaal alleen met mijn 2 meiden. Normaal zijn we echt een team.
Op zich niet erg maar hoe red ik dat?!
Ik ben zzp-er en ik weet niet hoe druk ik het dan heb (t'is sowieso hollen en stilstaan af en toe) Ik kan die week wel een beetje vrij proberen te houden, maar een nee verkopen vind ik niet fijn.
Toch wil ik het gezellig maken. Als het mee zit heb ik ook de auto tot mijn beschikking. En waarschijnlijk "moeten" mijn kinderen gewoon trainen (selectie) dat betekent iedere dag brengen-halen, de kans is groot dat (deels) dat komt te vervallen.
Ik realiseer me ook ineens dat ik nooit langer dan een weekend met mijn kinderen alleen ben geweest.
Normaal gesproken gaan ze 1x per week naar de BSO, maar ze gaan allebei op een andere dag (vanwege sport) dus daar heb ik niet zoveel aan, dus denk ik niet dat ze gaan.
Wat kunnen we doen? Ik wil wel een dagje weg (mijn meiden zijn 7 en 9). Langer is lastig ivm huisdier (ik pas dan ook op de hond van een buurvrouw, lekker handig) maar moet ook werken.
Best wel stom maar ik lig er dus nu al wakker van. Ben ik dan zo onzelfstandig?! Hoe doen al die alleenstaande moeders (en vaders dat)!?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
fladder

fladder

08-09-2010 om 15:57

Ga even zitten...

...en adem eerst een diep in en uit...!

Ik kan me best voorstellen dat je je rot schrikt. JE bent niet onzelfstandig, je bent het alleen niet gewend. Wie alleenstaand is heeft er al mee leren omgaan, jij krijgt het opeens rauw op je dak. Maar als je een goed huwelijk hebt wil je man vast wel meedenken...!