Herfstvakantie tip: deze avontuurlijke gezinscamping midden in de natuur is magisch
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Magnetron schoonmaak vraagje

Het is vakantie en helaas moeten er dan ook allerlei klusjes gedaan worden. Een van die klusjes is het schoonmaken van mijn combi-magnetron. Ik heb van schoonma een spuitbus gekregen maar dat werkt dus niet (en het is behoorlijk schadelijk lees ik nu).
Heeft er iemand een (liefst snelle) manier om een combi-magnetron schoon te maken? Hij is echt vies (ik ben een erg slechte huisvrouw vindt schoonmama, want die hadden het nooit zover laten komen .

Thanks, Juulia

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Carmen

Carmen

08-08-2010 om 15:52

Nou, das heel simpel.

Dan mag schoonma laten zien hoe het moet!

Carmen.

Ik doe altijd bij de mijne..

insmeren met groene zeep (of dat heet driehoekzeep geloof ik) en dan overnacht een schotel ammonia. De volgende ochtend haal je met gemak alle vetresten en viezigheid met tissue weg. -Succces

Kari1

Kari1

08-08-2010 om 19:53

Dat is een klusje voor

gele Dasty van de Wibra. Opspuiten, even inweken en en het vuil komt er zo af.
Kari

Dendy Pearson

Dendy Pearson

08-08-2010 om 21:05

Jaaah, dasty

Dat is echt een wondermiddel

ilsepilse

ilsepilse

08-08-2010 om 21:33

Schaaltje met citroenwater

erin zetten heb ik ooit gelezen, ik gebruik ook dAsty!

Jet Burg

Jet Burg

08-08-2010 om 21:52

Dasty inderdaad of

Een schaaltje met citroen of een vaatwastablet, en dan de magnetron even aanzetten, en dan veeg je het meeste ook zo weg.

Juulia

Juulia

12-08-2010 om 15:30 Topicstarter

Dasty is geweldig!

Ben vandaag maar eens richting stad gegaan om een fles Dasty te halen. Net mijn over schoongemaakt en het werkt als een tierelier! Helemaal geweldig. En voor de prijs hoef je het al helemaal niet te laten!
Bedankt voor deze tip! Krijg bijna zin om meer schoon te gaan maken

Juulia

Juulia

Volgens mij heeft dit forum de winstcijfers van de Wibra behoorlijk opgestuwd, iedereen gaat vroeg of laat aan de Dasty geloof ik.

Groeten,

Temet

Juulia

Juulia

13-08-2010 om 09:45 Topicstarter

En dat terwijl ik nog nooit bij de wibra was geweest

Ik kwam nooit bij de Wibra maar heb besloten nu toch vaker te gaan (maar 5 minuten lopen van mijn werk). Ik heb mijn ogen uitgekeken. Heb ook meteen spiderman-onderboeken voor zoonlief gekocht die ik nergens kon vinden, een geweldig pyjama voor dochterlief en wat schoonmaakspullen. Ik zag ook een heleboel leuke en niet dure spijkerbroeken hangen; vast heel handig aangezien mijn zoon altijd gaten in zijn broeken valt (en dat doet pijn bij een broek van 40 euro).
Mijn beeld van de Wibra was zeker aan een up-date toe. Wat mijn vraag over het schoonmaken van de oven al niet teweeg heeft gebracht.

Juulia

Massi Nissa

Massi Nissa

13-08-2010 om 13:18

Dasty

Ik kon van de week de Dasty nergens vinden in de lokale Wibra. Verwonderd vroeg ik een medewerker of ze het misschien uit het assortiment hadden gehaald. Bleken alle flessen achter de kassa te staan, omdat Dasty het meest geliefde product is om te stelen. Zelfs onder kleine criminelen is het dus enorm populair .
En ja hoor Juulia, Wibra heeft leuke kinderkleertjes en andere spullen. Ik heb sinds de geboorte van dochter hetzelfde gehad met de C&A. Dat leek mij een gruwelijke winkel vol vormloze bejaardenbroeken, ik kwam er eigenlijk nooit - nu best vaak, omdat ze verrassend leuke kleding hebben voor kleine meisjes en een gigantisch assortiment glitterroze haarspulletjes.
Groetjes
Massi

Juulia

Juulia

13-08-2010 om 22:04 Topicstarter

Goedkope winkels ot

Ik moet eerlijk bekennen dat ik er moeite mee heb om mensen te vertellen dat ik kleding koop bij de C&A, de Zeeman, de Hema en Sengers (en binnenkort dus ook bij de Wibra). Gewoon leuke kinderkleding voor een normale prijs. Ik woon in een nieuwbouwwijk en iedereen lijkt wel in bepaalde "top"merken te lopen: Vingino, Barbara Farbar, Retour etc.
Ik ben daar helaas best gevoelig voor, alleen kan ik het niet betalen. Volgens mij ben ik gewoon jaloers, maar goed ik wijk nu wel erg van het onderwerp af

Margriet

Margriet

13-08-2010 om 23:14

Juulia

Hier op een school in een extreem 'dure buurt' wordt neit moeilijk gedaan over kinderkleding va H&M, Zara of Zeeman.
Veel mensen nemen ook vaak dankbaar elkaars afdankertjes in ontvangst, ook al kunnen ze makkelijk een complete Oilily. D&G, Tommy Hilfiger garderobe voor kindllief aanschaffen.

Nasha 1st

Nasha 1st

13-08-2010 om 23:34

Tsk....

nou dat boeit me dus echt niks hoor! Krijg ook weleens leuke opmerkingen over bepaalde kleding van de kinderen...en ik vertel ook gewoon waar het vandaan komt, daar schaam ik me dus echt niet voor....ook niet naar mensen die alleen maar merkkleding kopen!

Juulia

Je moet het zo zien, Juulia, als mensen pruttelen over het feit dat jouw kinderen Zeeman of Wibra (tezamen ook wel Zebra) kleding dragen, dan kopen ze er zelf ook, want anders herkennen ze die kleding niet (itt C&A staat de naam van de winkel immers niet op het labeltje).

Margriet, is dat oud geld, daar bij jullie? Die zijn zuinig, heb ik mij laten vertellen, of in elk geval niet geneigd tot geldsmijterij, dit itt nieuw geld.
Maar dit alles van horen zeggen, want noch met oud, noch met nieuw geld heb ik echt ervaring.

Groeten,

Temet

Margriet

Margriet

16-08-2010 om 13:22

Temet

Oud en nieuw geld (neem ik aan). 't Is in A'dam-zuid. Het is ook niet zo dat niemand duurdere merkkleding koopt (dan zou het weer makkelijker zijn, want dan kun je je conformeren). Maar voor de meeste mensen geldt dat ze het niet nodig vinden zich via kinderkleding te laten gelden.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.