Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

2be

2be

20-07-2009 om 22:05

Maat 46, bikini,tangkini,badpak?

Het is een suf "probleem" maar je zal er maar mee zitten....hahah.
Ik maat 46,dikke pens,dikke benen en een stevige kont. Toch wil ik een bikini kopen,maar tankini ziet er op de pop leuk uit,maar kruipt volgens mij op, en dan heet het weer gewoon bikini (met dikke rol onder je borsten)
Wat doen jullie,(als je maat 46 hebt? ben benieuwd naar jullie tips.
thnks 2be

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Faith

Faith

20-07-2009 om 22:32

Doet er niet toe...

Wat ik doe, maar waar jij je prettig in voelt. Ik heb al jaren een badpak, een zwarte nog wel. Eentje die een beetje afkleedt het liefst, ik heb voor het baantjes zwemmen een andere.
En ik heb maat 42.
Maar jij moet doen wat je prettig vindt!! Faith

Millenia

Millenia

21-07-2009 om 11:03

Ik zag

geschikte badpakken bij de HEMA toen ik aan het winkelen was voor een nieuwe. Zwarte badpakken met een speciale slimme belijning, waardoor ze werkelijk afkleden en niet alleen in je verbeelding.
Zelf ben ik afgevallen en ik heb ze dus laten hangen, want ze hadden mijn maat niet (meer). Ik heb maat 40, maar als ze mijn maat hadden gehad, had ik het toch overwogen. Want een goed belijnd badpak is echt mooi, ongeacht je figuur.
Succes!
groet van Millenia (die geen aandelen HEMA heeft)

Cobi, en reactie

Volgens mij hebben wij dezelfde! Ze hadden hem toen ook in het rood. Inderdaad hij slurpt je vet naar binnen, hihi. Ideaal badpak, mijn borsten blijven netjes in vorm en worden niet platgedrukt en op mijn rug zit een tussenstuk zodat de bandjes niet afzakken. En hij ziet er ook nog kek uit! Het is een dubbelwandig badpak zonder beugels, dus niet suf!
Ik zie mezelf echt niet meer in een bikini. Teveel striae, en lubberend vel. Maar als jij je goed voelt in een bikini waarom niet? Ik zou zeggen probeer alles eens uit in de winkel, je voelt het snel genoeg als iets lekker zit of niet.
succes!
Groetjes Lied.

flora B

flora B

21-07-2009 om 20:11

Vriendin

Een vriendin kwam langs in France en ze had een prachtige tankini aan, ze heeft maat 44 of 46. Ze had hem in een dure lingeriewinkel gekocht, was ook ruim 100 euro in de opruiming, maar hij zat prachtig. Jaren heb ik geen bikini aan gedurfd (maat 40) maar oh...wat had ik toch een dikke buik, nu na de kinderen is de maat gebleven maar de buik dikker en slapper en loop met plezier in een bikini en het is echt veel fijner dan een badpak in de warmere landen!
Succes.........

Tankini

hoi,
hier een 44/46 en ik heb voor het eerst een tankini gekocht. leuk joh! oke, hij kruipt iets op,maar echt maar iets, je zit er wel iets meer aan om hem omlaag te doen,maar het staat echt leuk

Clarice

Clarice

30-07-2009 om 20:37

Ook tankini

Er is verschil in lengte van de top: er zijn korte, die de buik een beetje vrij laten en langere, die de buik bedekken. Ook hebben sommige topjes een A-lijn, dus zitten niet strak om de buik.

Winkel?

Ik heb net van mijn lieve stiefvader (volgende week) een weekendje in een parkje kado gekregen en daar zit een zwembad bij. Omdat ik dus de laatste 2 jaar zo ben aangekomen, heb ik geen passende bikini/badpak. Zo'n tankini lijkt me wel wat, maar ik heb a. bijna geen geld en b. weinig tijd. Wie weet bij welke winkels ik heel doelgericht kan winkelen voor een maat 42/44?

bedankt alvast,
Jons

Hetty,*

Hetty,*

01-08-2009 om 22:45

Lenen?

Hoi Jons,
Je kunt mijn tangkini lenen als je wilt? 10 daagjes gedragen en voorlopig niet meer nodig dacht ik zo. Ideaal om buikjes te verbergen. Aangeschaft na het lezen van deze draad, bedankt dames
Groetjes Hetty,*

Hetty

je hebt mail, hoor!

Jons

Oeps.. hetty

blijkbaar zit je niet meer bij ...chello? Ik kreeg mijn mailtje terug.

Misschien heb je mijn mailadres nog? Probeer anders op mijn niet-zo-courante adres: [email protected]

groetjes,
Jons

Jons

Als het met Hetty niet lukt: mijn moeder heeft voor 2 euro een tankini gekocht bij de Wibra. Misschien is het een idee...

Meike

Meike

07-08-2009 om 14:41

Bonprix

Ik heb een paar bikini's via internet besteld, bij bonprix. Heel goedkoop. Je kunt te terugsturen zonder problemen. Eentje was al uitverkocht, de andere zat als gegoten... Ik had dus ook na jaren voor het eerst weer een bikini, maat 46..

Overigens staat voor een gewoon zwembad een badpak altijd beter in die maat, maar ik wilde een bikini voor de vakantie.

ps. via de Voordeelpas van Ouders Online is bonprix nog goedkoper, krijg je 6% terug van je aankoopbedrag. Ook weer meegenomen.

Anneke Boerma

Anneke Boerma

08-08-2009 om 20:15

Bonprix terzijde

Even een kleine opmerking hoor, hopelijk ben ik de enige maar ik heb de laatste tijd ook ee aantal kleren gekocht bij Bonprix. Gevonden via internet: niet duur en leuk spul. Maar de BH die ik besteld had (en die de truc niet deed waarvoor ik 'm kocht) stuurde ik terug en die 'verdween', zodat de rekeningen ervoor bleven binnenkomen. Een ander artikel bleek ook zoekgeraakt te zijn in de post. Huh? En toen ik zelf alles op een rijtje had gezet wat ik gekocht had, met prijzen erbij en mijn afschriften, kwam ik tot de conclusie dat ik echt alles al had betaald en toch bleven ze me herhalingen en aanmaningen sturen.
Uiteindelijk is alles via een duidelijke brief en copieën van afschriften, inclusief bewijzen van retourzendingen, afgesloten, maar ik weet wel dat ik daar niet weer bestel. Mij teveel gedoe.
Daarbij krijg ik nu catalogi van zeker 5 andere postorderbedrijven en daar zat ik ook niet op te wachten.
Nogmaals, mogelijk was ik gewoon een pechvogel, maar zoniet, dan is een waarschuwend woord op zijn plaats.

Puck2

Puck2

08-08-2009 om 21:54

Nee hoor anneke

Je bent niet een pechvogel. Over de spullen van Bonprix ben ik op zich wel tevreden, maar administratief is heteen behoorlijk zooitje. Ik had een grote bestelling en die kun je alleen met creditcard betellen. Wat ik retour stuurde werd echter nooit meer terug gestort. Daarover gebeld: we hadden uw rekeningnummer niet. Hoezo? Ik heb er toch ook mee betaald. Is daarna wel goed gekomen, maar ik houd er niet van om zelf alles 5 keer te moeten controleren. Ik bestel liever, reken dan uit wat ik moet betalen en betaal dat.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.