Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Lente

Lente

18-08-2020 om 11:25

Maastricht, waar BH’s grote maten?

Eind deze week ben ik in Maastricht om te shoppen
Wie weet een goede lingeriezaak waar ze grote maten verkopen?
G cup

En mocht het heel warm worden, waar kun je koel shoppen ?

Hilde

Hilde

18-08-2020 om 13:49

Ulla Popken

heeft ook lingerie.

Lente

Lente

18-08-2020 om 19:13

Hilde, wel grote maten, niet mijn maat

Bedankt voor de tip Hilde.
Ik heb op de website van Ulla Popken gekeken. Ze beginnen bij 85 omvang. Ik moet 80 hebben met een G of GG cup.

Iemand nog een andere idee.

Tessa

Tessa

18-08-2020 om 22:52

Vroeger

had je de Spil. Daar kon je voor elke maat terecht. Maar die is helaas al lang niet meer. Ik zal het eens op de Maastricht facebookgroep zetten. Ik heb maar een kleine maat dus geen idee.
Overdekt winkelen kun je beperkt bij het Mosae Forum maar het beste bij de Entre Deux. Bij de Bijenkorf kun je ook wel wat tijd doorbrengen en ze hebben airco. Ik weet helemaal niet wat er nu in het V&D deel zit. Eerst zat er die dure winkel maar die is er mee gestopt. Heb daar nog een hele mooie tas gescoord in de uitverkoop Ik ben al sinds begin maart niet meer in de binnenstad geweest. Dat terwijl ik op 5 minuten fietsen van de Markt woon.

Tessa

Tessa

19-08-2020 om 00:49

Verslag

Tot nu toe heb ik
https://www.dejoffers.nl/brands/ Dit is een grote maten winkel die ook lingerie zou hebben maar dat vind ik niet terug op de site
http://www.bergermaastricht.nl/

De twee bovenstaande zitten in Wijck. Dat is een heel leuk deel van de stad om rond te snuffelen. Ze zijn zelfs online tegenwoordig https://www.wyck.nl/nl

https://www.lincherie.nl/boetieks/nederland/maastricht/Lincherie-Maastricht Deze gaat tot maat I staat op hun site

Hopelijk kun je hier iets mee

Dees

Dees

19-08-2020 om 11:14

Hier ook

Ik baal ook hoor, normaal koop ik in de zomervakantie als we op een verre reis zijn daar mijn bh's simpelweg omdat ze er kwalitatief heel goed zijn en mijn maten goed te vinden zijn en ook nog leuke bh's hebben in de grotere maat. Vorig jaar kwam ik tot de conclusie dat ik voldoende goede bh's had om nog een jaartje mee te kunnen. Inmiddels moet ik in Nederland zoeken.....pff wat een ellende!

Phryne Fisher

Phryne Fisher

19-08-2020 om 16:18

Rotterdam

In Rotterdam zit een bh-winkel waar ik lovende verhalen heb gehoord. De naam is me even ontschoten, maar heb je vast zo gegoogeld. Zelf wil ik er ook nog een keer heen, ben heel benieuwd of ze zoiets buitenissigs hebben als 65F/G

Lente

Lente

19-08-2020 om 18:28

Bedankt en Rotterdam (voor Phryne)

Bedankt voor de nieuwe adressen. Dat moet lukken om er 1 te bezoeken.

Phryne, die in Rotterdam heet SuperBra. Goede winkel. Daar ben ik vaker geweest. Maar kom er tegenwoordig nauwelijks in de buurt, vandaar een poging tijdens de vakantie ergens anders te kijken.
Als ik op de site van Superbra kijk, hebben ze 18 modellen in 65G.
Ze zitten ook in Utrecht tegenwoordig.

Tessa

Tessa

19-08-2020 om 22:15

Laten maken?

Is dat geen optie? Of zelf leren maken? Mijn vriendin heeft een dochter met een moeilijke maat en mijn vriendin is op een cursus gegaan. Die maakt nu zelf de bh's.
Ik heb er geen verstand van maar als je eenmaal een goed patroon hebt kun je daarna met steeds een andere stof of kant ofzo iets leuks maken.
Misschien eens zoeken naar iemand in de buurt die bh' s op maat maakt

lisbeth

lisbeth

20-08-2020 om 17:24

Meerssen

Ligt ook een lingeriezaak. Die zou je ook eens kunnen proberen.
In Maastricht had je vroeger het kousenhuis. Daar kocht ik zelf vroeger mijn bh’s maar ook die is er niet meer

rode krullenbol

rode krullenbol

20-08-2020 om 18:41

Van horen zeggen

VN horen zeggen 'weet ik dat de Aldi nog wel eens grote maten BH's verkoopt.

Rode krullenbol

Angela67

Angela67

20-08-2020 om 19:34

toch online

koop van je favoriete merk een aantal bh's online en stuur terug wat je niet houdt?
gr Angela

Klein

Klein

20-08-2020 om 20:38

Grappig

Ik heb eens heel Maastricht doorkruisd op zoek naar een kleine bh (cup a of minder). Nada niks te vinden. Sowieso dus haast nergens.

Lente

Lente

24-08-2020 om 21:20

Geslaagd bij Berger

Bedankt voor alle tips.
Ik heb een passende BH gevonden maar wel met moeite.
Berger had alleen BH’s in de opruiming. De gewone collectie was er niet. Blijkbaar halen ze die weg tijdens de opruiming. Ze noemen dat: de basis collectie is er nog niet. Maar daar kiezen ze uiteraard zelf voor.

Er waren 7 BH’s in mijn maat beschikbaar.

Tessa

Tessa

24-08-2020 om 21:44

Top

Fijn dat je geslaagd bent. Hoop dat de rest van je tripje ook naar je zin was 😁

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.